Попередні домашні завдання від 16.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням
10 клас
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
4. Якщо в домашньому завданні є тестування, то проходимо його, а письмовий варіант не потрібно надсилати.
Тема уроку №9 :
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
4. Якщо в домашньому завданні є тестування, то проходимо його, а письмовий варіант не потрібно надсилати.
Тема уроку №10 :
«Across State
System(3)».
1. Впр.1 с.251 вставити
необхідні слова в текст із рамки (лише перші два абзаци).
2. У Впр.2
с.245 описано три методи, за допомогою яких можна робити нотатки.
a) FLOW CHART
(зазначена послідовність дій)
b) CLUSTERING
(звуження до ключових слів або розширення понять від ключового слова)
c) LISTING
(звичайний список)
Який з цих
методів Вам більш до вподоби? Оберіть один та зробіть нотатки на вільну тему.
Запишіть назву теми, потім назву обраного методу та Ваші нотатки.
Тема уроку №9 :
«Across State
System (2)».
1. Впр.5 с.236
написати назви часових форм дієслова в реченнях 1-6.
Наприклад: They
have just e-mailed her. (Past Perfect)
The rehearsal had already begun, when the main actor arrived. (Past Perfect, Past Simple).
2. Прослухати аудіо (надішлю на Вайбер), записати під диктовку
перші чотири речення.
3. Впр.1 с.242
письмово відповісти на запитання № 1, 3, 4, 7.
4. Впр.3
с.243-244. Скласти 4 речення з опорою на рамку сірого кольору с.242-244.
Тема уроку №
7-8: «Across State
System(1)».
Граматика: «Past Forms. Mixed Tenses».
I. Факти про
політичну систему Великої Британії.
1. Population approximately 66 mln people.
2. Houses of Commons 650 members>>>elective.
3. Houses of Lords 1000 members, but only 100 members usually
attend>>>non-elective.
4. Cabinet of Ministers about 20 members>>>are chosen by Prime
Minister.
5. Government = the Prime Minister + the Cabinet.
II. Порівняйте політичну систему України та
Великої Британії. Опишіть українську систему стисло, як у пункті І.
ІІІ. The
declaration of state sovereignty of Ukraine (Декларація державної суверності
України) Впр.8
с.229-230
У червні 1990
р. Верховна Рада України прийняла Декларацію про державний суверенітет України.
Декларація
містить 10 статей, які перелічені на с.230.
Подумайте, у
якій статті сказано наступне:
a) all citizens of Ukraine are equal irrespective of their origin,
social and property status, political and religious views;
b) Ukraine takes measures for environmental protection;
c) the Declaration considers the will of all people of Ukraine to create
a democratic state.
Ваша відповідь має виглядати так: article 1 a), article 2 b)…., де «article 1-10» - це номер статті, «а-с» - це
опис цих статтей.
IV. Розширюємо
словниковий запас. Різниця між словами «unite», «join»
с. 231. За необхідності можна
звернутися за посиланням, де є переклад правила https://vshkole.com/10-klass/reshebniki/anglijska-mova/od-karpyuk-2018/unit-9-across-state-systems/p231
V. Впр. 1 с.232 письмово.
VI. Впр. 1
с.234 пиьмово.
Домашнє
завдання.
1. Опрацювати
класну роботу.
2. Пункт II,
III, V, VI надіслати на Вайбер.
06/04/2020, 07/04/2020
Тема уроку № 5-6:
«Україна.
Країни виучуваної мови».
1. Записати в
словник та найти переклад слів с.226
2. Скласти
письмово 3 речення з цими словами.
3. Для
виконання наступного завдання знадобиться текст із Впр.2 с.224-226. Доповнити
речення. Відповіді записати так 1а, 2b (не потрібно переписувати цілі речення).
1.In 1990 the
Verkhovna Rada of Ukraine …
2.In 1991 the
Ukrainian Parliament proclaimed …
3.The right
to self-determination is provided by …
4.All
Ukrainian Referendum involved …
5.L. Kravchuk
was …
6.State power
in Ukraine is based on …
7.The
President is …
8.The
Verkhovna Rada is …
9.Judicial
power is …
10.The
National Anthem …
11.Independence
Day is …
12.Ukraine
took the historic step toward …
|
a) vested in
the courts of law.
b) elected the President
of Ukraine.
c) passed the Declaration
on State Sovereignty of Ukraine.
d) 84.18
percent of citizens, of which number 90.35 percent supported the Independence
Act of August 24
e) the division
of authority into
legislative,
executive and judicial.
f) Ukraine’s
independence and the formation of the independent state of Ukraine.
g) a
nuclear-free, peaceful future, bringing mankind closer to the
long-cherished
goal and total nuclear
disarmament.
h) vested with
the highest executive authority of the Ukrainian state.
i) by the
United Nations Charter
and other
international documents
j) of Ukraine
is the Golden Tryzub (trident) on a blue shield.
k) the sole
legislative and supreme authority.
l)celebrated
on August 24.
|
4. Впр.5 с.228.
Дано порівняння британської системи управління з американською системою. Ваше
завдання доповнити цю таблицю. Допишіть про систему управління в Україні (три
пункти, як і в прикладах).
5. Всі виконані завдання надіслати на Вайбер.
31.03.2020
Тема уроку №4:
"Написання реферату"
Tuesday, the thirty-first of March.
Classwork
Вступний параграф реферату складається із загальних тверджень та тези (багатозначний термін, що коротко й чітко формулює основну ідею чого-небудь або провідне завдання, що стоїть перед кимось).
Деякі
речення, які привернуть увагу та інтерес читача зазвичай
є загальними твердженнями.
Постановка
тези є найважливішим елементом. Вона складається
з двох частин: теми та контрольна ідея. Тема твору - це те,
про що автор розповідає читачу. Наприклад: природа, чиїсь пригоди, люди , звірі
тощо.
Ідея твору - це прихований зміст, те, що автор намагався
своїм твором донести до людей. Наприклад: робіть добро, менше зла і т.д
2. Впр.1 с.212.
Прочитайте вступ і знайдіть твердження тези. Потім відокремте тему від керуючої
ідеї.
Topic (Постановка
теми, проблеми, про що буде мова) Do you remember what your family wanted you
to be when you grew up?
Controlling idea (провідна
думка). Choosing a career should for many
reasons be a person’s own decision.
3. Які існують
засоби, щоб привернути увагу читача?
a) пряме звертання до читача
b) риторичне питання
c) цитата
d) цікаві / незвичні факти
4. Повертаємося
до нашою вправи. Якими засобами автор намагається привернути увагу читача?
Do you remember
what your family wanted you to be when you grew up? - пряме звертання до читача
та риторичне питання.
5. Письмово.
Які засоби використані?
1 Some scientists believe that the ozone
layer over Antarctica is 10% smaller.
2 Are you aware of the fact that your child
spends 6 hours a day in front of the computer?
3 Do you want to end up walking the dog at
midnight while your teenage son or daughter is having a great time in the
local disco?
|
a addressing reader directly
b a rhetorical question
c a quotation
d interesting / unusual facts
|
6. Впр.2 с.213.
Прочитайте твердження. Як Вигадаєте, які з них привернуть увагу читача? (виписати
їх).
7. Впр.3 с.213.
Написати thesis statement (так, щоб було зрозуміло про що йдеться мова, можна
написати кілька поглядів на вашу тему та не забуваємо, що необхідно привернути
увагу читача) до одної із перерахованих тем.
Наприклад.
Computer games
How old do you
think PC games are? 5, 10 or 20 years? No, video game history begins in 1947.
And every year they are improved. I am curious about researches, are the games “ harm’’ or “benefit’’? Let's try to figure it out together.
(Як ви вважаєте, скільки років існують компютерні ігри? 5, 10 або 20 років? Ні, історія відеоігор починається у 1947
році. І кожен рік вони вдосконалюються. Ціково, згідно досліджень, що ігри
більше несуть - вред або користь? Давайте спробуємо розібратися разом.)
Ми зацікавили читача, змусили його задуматися – звернулися до нього безпосередньо (How old do you
think PC games are?).
Дали кілька
фактів - No, video game history begins in 1947. And every year they are
improved.
Поставили
проблемне запитання, яке будемо досліджувати у рефераті - I am curious about researches, are the games “ harm’’ or “benefit’’? Let's try to figure it out together.
Домашнє завдання.
1.Сфотографувати роботу та надіслати мені на Вайбер.
2. Вивчити лексику з минулого урока.
2. Вивчити лексику з минулого урока.
30.03.2020
Тема уроку №3:
"Спорт і дозвілля"
Граматика: "Expressing Future Actions"
Monday, the thirthieth of March.
Classwork.
1. Необхідно виконати письмово всі завдання класної роботи письмово, а лише потім пройти фінальне тестування.
2. Записати в словник
tobogganing,
|
санний спорт
|
a disgrace,
|
ганьба
|
an opposition,
|
опозиція
|
a pitch,
|
поле, майданчик;
кидок;
|
подача (у бейсболі
тощо)
|
|
a promotion,
|
просування
|
to oppose,
|
протидіяти,
притистояти
|
to tackle,
|
перехоплювати
(відбирати)
|
(м’яч); заволодівати
(м’ячем,
|
|
шайбою); блокувати
(гравця)
|
|
to get injured
|
отримати травму
|
3. З'єднати слова
1 injury
2 sport
3 tackle
4 coach
5 contest,
6 participant
7 referee
8 achieve
9 score
10 draughts
|
a) ipnpattarci
b) ciheeva
c) ujinyr
d) rfeeere
e) grasdhut
f) ahcco
g) spotr
h) eocnstt
i) ekaclt
j) crseo
|
4. Впр.2 ст.210 прочитати, розташуй речення в логічній послідовності
1
2
3
4
5
6
|
The
pitch is a disgrace.
I
can’t help laughing.
I
became a supporter and that was eight years ago.
I
agree with you.
We
need 2 new defenders.
I
can’t make out why they picked him.
|
5. Записати в граматику.
Для того, щоб сказати граматично правильно подію, яка відбудеться в майбутньому, в англійській мові ми можемо використовувати
FUTURE SIMPLE /GOING TO
+ l/You/He/She/lt/We/You/They will wait.
–
l/You/He/She/lt/We/You/They will not wait.
? Will
l/you/he/she/it/we/you/they wait?
Вживаємо
|
Приклад
|
1 для рішень,
прийнятих під час мовлення
2 для
прогнозів (часто використовуються з believe/hope/think)
3 для
майбутніх фактів
4 для планів
та домовленостей
|
1 I’ ll answer the phone.( Я відповім на телефон.)
2 I think
it will be a cold winter this year.( Я
думаю, цього року буде холодна зима.)
3 Our school
holidays will start in July.( Наші шкільні канікули розпочнуться в липні.)
4 We’ll meet
you outside the cinema at 7:30.
( Ми
зустрінемось поза кінотеатром о 7:30.)
|
GOING TO ( be +
going to + infi nitive without to)
+ I am going to fall. You are going to fall.
He/She/It is going to fall.
We/You/They are going to fall.
– I am
not going to fall. You are not going to fall.
He/She/It is not going to fall. We/You/They
are not going to fall.
? Am I going to fall? Are you going to fall? Is
he/she/it going to fall?
Are we/you/they going to fall?
Вживаємо
|
Приклад
|
1 ми
використовуємо це для намірів та планів, зроблених до моменту виступу
2 ми
використовуємо це для прогнозів на основі чітких доказів
|
1 I’m going to study English next year. (Я буду вивчати
англійську наступного року.)
2 That
baby is going to fall ! (Та дитина
впаде!)
|
6. Перекласти на українську мову.
1. Martha is going to
have another baby in June.
2. I will probably be
home late tonight.
3. Nobody will ever know
what happened to her.
4. I will hit you if you
say that word again.
5. I will phone you tonight.
Домашнє завдання.
1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScyfBCwlK-PJ_nwpodyXgq5Oc8ZFmr4ahuCj2qeG80tcp5a7w/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.
Вітаю на онлайн занятті №2!
Сьогодні ми розпочинаємо вивчати тему: "Спорт і дозвілля
"
1. Для початку запишіть в словник лексику, пов'язану із темою Спорт
a cricket
|
крикет (
назва гри)
|
an injury
|
травма
|
jogging
|
біг підтюпцем
|
riding
|
їзда, верхова їзда
|
sailing
|
вітрильний спорт
|
a sport
|
спорт
|
an event
|
подія
|
to kick
|
ударяти (бити) ногою;
бити,
|
пробити (про м’яч)
|
|
be in the open
|
бути під відкритим
небом
|
to stay fit
|
залишатися у формі
|
an achievement
|
досягнення
|
a coach
|
тренер
|
a contest,
|
конкурс,
|
a participant
|
учасник
|
a referee
|
арбітр
|
to achieve
|
досягати
|
to draw
|
малювати
|
to hit
|
бити
|
to lose
|
програвати
|
to score
|
забити
|
to play draughts
|
грати чернетки
|
ski slope
|
лижний схил
|
a
league,
|
ліга
|
to
determine,
|
визначати; встановлювати
|
to
attend a game,
|
відвідувати гру
|
rugby
|
регбі
|
2. А зараз познайомимося із екстримальними видами спорту. Зазвичай вони пов'язані з небезпекою для життя Хтось вважає, що це загартовує характер, допомагає розвинути впевненість у собі, перебороти багато страхів, у той час інші вважають, що це це дуже небезпечно, не кажучи вже про травми. А як ви вважаєте? Напишіть кілька слів/словосполучень/речень, які б відобразили ваше ставлення до естримальних видів спорту.
3. Чи пам'ятаєте ви, що деякі виду спорту по-різному називаються у США та Великій Британії. Ось кілька прикладів.
Football
|
Soccer
|
Rounders
|
Baseball
|
Bat (table tennis)
|
Paddle (ping pong)
|
4. А зараз переходимо до перегляду відео. Слухайте уважно, повторюйте, запам'ятовуйте.
5. За наступними посиланнями можна потренуватися у вживанні лексик за темою "Спортивне обладнання"
6. І наприкінці згадаємо вживання Present Perfect Continuous (іноді називають Present Perfect Progressive). Записати в граматику
Іменник + have been / has been+ дієслово з закінченням –ing
Have / has + іменник + been + дієслово з закінчення –ing...?
Іменник + have been / has been+ not + дієслово з закінченням –ing
Випадки
вживання
|
Маркери
часу
|
Дії, що почалися в минулому та тривають в цей момент часу. Ця конструкція ставить наголос саме на
тривалість дії і відповідає на питання «як довго
відбувається дія?».
·
I’ve been standing here for
two hours. – Я
простояла
тут
протягом
двох
годин.
(і
я все ще стою тут) / Я тут вже стою протягом двох годин.
·
We’ve been writing this report all morning, I’m very hungry now. –
Ми писали цей звіт весь ранок, тепер я дуже зголодніла.
|
Present Perfect Continuous використовується з певними словами та
фразами, що вказують на тривалість дії або ж на момент часу, в який почалась
певна тривала дія.
·
since 10 o’clock – з десятої години
·
since yesterday – починаючи з вчора
·
since last month – з
минулого
місяця
·
since 1991 – з 1991 року
·
since... (action in past
simple) – з...,
з
того
часу,
як... (дія, виражена
в past simple)
·
all day (long) – весь день
·
all morning / the whole morning –
весь ранок
·
all evening / the whole evening –
весь
вечір
·
all night long – всю ніч
·
for half an hour – з
півгодини,
протягом
півгодини
·
for 2 hours – протягом двох годин
·
for 3 days – протягом трьох днів
·
lately – останнім часом
·
recently – нещодавно
|
Present Perfect Continuous використовується
з прийменником часу since (з, починаючи з), де для відліку часу після since може вживатися конкретна дата або ж інша
подія, дія у минулому, виражена в часі Past Simple
·
We have been living here since 1980. –
Ми живемо
тут
з 1980-го
року.
·
I’ve been working here since I
finished the university. – Я працюю тут з того часу, як закінчив
університет.
|
|
Present Perfect Continuous також використовується для вираження злості, незадоволення чимось або роздратування через певну тривалу дію.
·
Someone has been rummaging in my flat.
I can’t find my gold watch. – Хтось
рився
в
моїй
квартирі.
Я
не можу знайти мій золотий годинник.
·
He has been joking like an idiot all
day. I hate his sense of humor. – Він
весь
день
жартував
як
ідіот. Ненавиджу його почуття
гумору.
|
7. Тренажери онлайн на Present Perfect Continuous можна знайти за посиланням. Виконавши вправу онлайн, ви можете себе перевірити, натиснувши Check Answers.
Ваше домашнє завдання.
1. Записати лексику в словник.
2. Напишіть кілька слів/словосполучень/речень, які б відобразили ваше ставлення до естримальних видів спорту.
3. Записати всі види екстимального спорту, які є на малюнку нижче.
4. Знайдіть та запишіть 5 часто використовуваних слів, які відрізняються на British English and American English. Наприклад, осінь буде Autumn (British English) via Fall (American English).
5. Опрацювати матеріал уроку
Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.
На цьому до побачення. Гарного Вам відпочинку на канікулах. Зустрінемося через тиждень на наступному онлайн уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар