11 клас

Попередні домашні завдання від 16.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням 
11 клас
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися  в групі Вайбер Вашого класу.

Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені  у Вайбер).




Тема уроку № 10-11: 
 «Україна. Країни виучуваної мови(4)».





1. Вставити необхідне слово (film, problems, butcher, rude, menu, picture)
 
2. Вставити food/dish/meal

1 I drink coffee after a _____.

2 We need more _____on the hike.

3 Your need to wash your hands before a _____.

4 Taste this _____. It's delicious.


3. Написання хорошої статті с.239.

Добре написана стаття складається з:

*короткого, привабливого заголовока/назви, який вводить тему статті;

*цікавого вступа, в якому чітко викладено тему;

*основної частини, що складається з кількох абзаців, в яких викладається суть;

*висновка, в якому можна коротко підсумувати тему та / або запропонувати свою думку чи коментар.

4. Впр.2 с.239 перед Вами 5 речень. Перетворіть їх у привабливі заголовки, щоб привернути увагу читача.




  Тема уроку №9: 
«Україна. Країни виучуваної мови(3)».

1. Впр.4 с.236 прослухайте пісню (аудіо надішлю на Вайбер), і напишіть, яка її основна ідея. Що ви знаєте про автора пісні? Опишіть в двох реченнях.

2. Впр.1 с.237 обрати запитання № 1, 2, 3 або 5 та відповісти на одне з них письмово.


3. Впр.3 с.238. Уявіть, що Ви український журналіст, який збирається взяти інтерв'ю у колеги з країни, яка є членом Європейського Союзу. Поставте п’ять запитань, використовуючи короткі уривки з тексту, щоб задавати питання. 


Тема уроку № 7-8: «Україна. 
Країни виучуваної мови(2).»
Граматика: «Безособові форми дієслова».

1. Розширюємо словниковий запас с.232.
Brexit - абревіатура для “British exit” (британського виходу), означає
голосування Великої Британії 23 червня 2016 року за вихід з Європейського Союзу.
Referendum -  голосування, на якому всіх людей в країні просять вирішити важливе питання
Vote - демонстрація вашого вибору чи думки через позначку на офіційному папері.

2. Впр.1 с.232 письмово. Прочитайте та виберіть іменник ‘vote’ або ‘referendum’, щоб завершити кожне речення.

3. Впр.2 с.232 письмово. Зіставте синоніми.

4. Впр. 3 с.233 лівий стовпчик записати в словник та скласти власні 3 речення зі словами «counterpart, turnout, to resign, restriction, work permit, visa, politician»

5. Безособові форми дієслова с.234. Є 3 форми Infinitive, Gerund, Participle (Participle 1, Participle 2).



Gerund (герундій)
Participle 1
Participle 2
Infinitive
об’єднує в собі ознаки дієслова, іменника

об’єднує в собі ознаки дієслова, прикметника, прислівника. Як наш дієприслівник.
Початкова форма дієслова
Дієслово+ing=найчастіше 
іменник
Paint - painting 
(малювати -малювання). Painting is my hobby.
Дієслово+ing= дієприслівник
Play – playing.
She was singing while playing in the yard. )Вона співала, граючись на подвір’ї)
Дієслово+ed або III форма дієслова = дієприслівник


«роблення чогось»
I like swimming/ Мені подобається купання.
«роблячи щось або зробивши щось»
Описує характеристику об’єкта або вказує на завершеність дії.
We found a stolen bag. (Ми знайшли вкрадену сумку).


6. Впр.1 с.234 письмово розподілити речення. Яке з них буде у формі Infinitive, Gerund, Participle (Participle 1, Participle 2).


7. Впр.1 с.234 письмово перекласти прислів’я та вивчити їх на англійській мові.

Домашнє завдання.
1. Опрацювати класну роботу.
2. Всі письмові вправи надіслати на Вайбер.
3. Вивчити прислів’я, коли будете готові, зателефонувати мені для перевірки.








06/04/2020, 07/04/2020
Тема уроку № 5-6: "Україна в світі.
Країни виучуваної мови."


1. Оскільки виникли деякі проблеми із розумінням теми про інфінітив, давайте трошки повернемося до вивченої Вами теми у 9 класі Герундій.

Герундій. Що це таке? Герундій утворюється від дієслова за домогою закінчення –ing. Наприклад, learn-learning (учити-вивчення). Ці новоутворенні слова мають таке ж значення, як і іменники.
В реченні герундій може бути підметом. Наприклад, Learning English is useful for you.( Вивчення англійської мови для вас корисне.)

Ми використовуємо герундій після таких дієслів.
adore,
keep (on) (= ‘continue’, ‘not to stop’),
begin
can’t help (= ‘can’t stop myself’),
like,
can’t stand,
look forward,
continue
dislike.
love,
enjoy,
(not) mind (= ‘(not) dislike’ ),
finish,
practise, 
give up (= ‘stop’,  for habits), 
prefer,
go,
start
stop, 
hate,
suggest,
Після дієслів, які позначені блакитним кольором, можна використовувати і інфінітив (to+початкова форма дієслова). Однак частіше використовується герундій. Наприклад, I like travelling./I like to travel in summer.

Після дієслів, які позначені жовтим кольором, можна використовувати і інфінітив і герундій з однаковим значенням. Наприклад: When did  you begin to  learn/begin learning English?

Прийменники з герундієм.

Якщо у нас є прийменник+дієслово=лише герундій використовуємо.
Thank you for coming.
I worry about spending too much money.

Після прийменників before, after, since ми можемо використати –ing форму або підмет+дієслово.
I usually watch TV before going  to bed ( –ing форма).

I usually watch TV before I go to bed ( підмет+дієслово).

2.  Перед Вами речення. Поясніть (письмово), чому в кожному із них буде використано герундій. Наприклад:
My parents earn their living by building houses .- ми використовуємо герундій, бо є прийменник by
1. Is travelling your hobby?
2.  I’ve always dreamt of visiting Great Britain .
3.   I enjoy reading books about  wonders of  the world.
4.  I look forward to hearing from you .
5.   I couldn’t help smiling when they were planning their trip.
6.  You cannot visit a museum without   buying a ticket .

3. Подумайте, що ми можемо використати в наступних реченнях. Варіанти: для позначення інфінітиву напишіть літеру «I».  Для позначення герундія напишіть літеру G.  Для позначення речень, в яких можна використати герундій або інфінітив напишіть літери «I/G».

Для відпрацювання діємо поки що методом виключення, якщо дієслова немає серед вище перелічених, то використовуємо інфінітив.

I want (to become) an actor.
I enjoy (to listen) to music.
(to swim) is good for your health.
After (to have) lived in one room for a year we can completely trust each other.
He promised (to cooperate) with the investigation. 
He refused (to take) responsibility for any problem.
I started (to pay) attention to such things.

4. Переходимо до теми уроку. Впр.1 с.228. Заповнити таблицю. Подумайте, які асоціації виникають у вас при слові Україна, Велика Британія, США. Наведіть мінімум по 3 приклади на кожне слово.

5. Скласти план Впр. 2 с.228.

6. Записати в словник с.230 (переклад див. в кінці підручника).

Домашнє завдання.
1. Опрацювати всю класну роботу.
2. Надіслати на Вайбер виконані завдання.
2. Вивчити правило Герундій (особливу увагу зверніть на дієслова із таблиці).




31.03.2020
Тема уроку №4:
"Молодь і молодіжна культура".

Написання нарисів, що пропонують рішення проблем.
Tuesday, the thirty-first of March.
Classwork

1.  Впр.1 с.213. Напишіть, які з прикметників краще за все відображають Ваші почуття зараз.

2 . Впр. 1 с.215. Розташуйте список проблем, з якими стикається сучасна молодь, за важливістю. Перша – сама важлива проблема, остання - найменш важлива. Письмово.

3. Нариси, що пропонують рішення проблем (Essays Suggesting Solutions to Problems) с.217.
Нарис, що обговорює проблеми та пропонує рішення, - це
тип дискурсивного реферату, де ви представляєте проблему, її причини, а потім пропонуєте рішення, водночас передбачаючи ймовірні результати чи наслідки. Есе такого типу складається з:
* вступ, в якому ви констатуєте проблему з її причинами та поточними наслідками;
* тіло, в якому ви даєте свої пропозиції з очікуваними результатами;
* висновок, в якому ви даєте резюме своєї думки.

4. Впр.1 с.217.
Сотні та сотні підлітків регулярно виходять у вихідні. Вони проводять свій час на дискотеках, розмовляючи з друзями, курячи, пиючи тощо.
Ми всі їх бачимо в ранні ранкові години, деякі з них ледве тримаються на ногах. Розпивання напоїв, очевидно, стає серйозною проблемоюсеред підлітків. Що з цим можна зробити?

Нижче у вправі надана таблиця Проблема-Рішення-Очікуваний результат. Ознайомтеся з нею.

5. Проблема, яку Вам необхідно вирішити Впр.2 с.218 – це опишіть спільноту, в якій ви живете. Дайте відповіді на запитання та заповніть таблицю нижче.
Вам подобається жити там? На вашу думку, які переваги мати там домівку? Чи є якісь проблеми, які ви хотіли б зазначити? Або інші проблеми за Вашим вибором.
Письмово.



30.03.2020
Тема уроку №3:
"Молодь і молодіжна культура".
Граматика: "The Infinitives".


Monday, the thirtieth of March.
Classwork

1. Записати в словник лексику с.207, 213, 215. Переклад є в кінці підручника. Сфотографувати та надіслати мені на Вайбер.

2. Прослухайте відео пояснення різниці міє герундієм та інфінітивом. Ось посилання .Законспектуйте, сфотографуйте конспект та надішліть на Вайбер.

3. Більш розширене пояснення є за посиланням Таблиця вживання інфінітиву і герундія (або конспект цього).

4. Онлайн тренажер для засвоєння правила тут. Це не на оцінку, але раджу його пройти кілька разів, щоб наступного урока було легше пройти тестування на оцінку.

На сьогодні все, до зустрічі на наступному уроці.



Вітаю Вас на першому онлайн занятті !
Сьогодні ми розглянемо актуальну тему: "Coronavirus"


1. Ваше перше завдання - перегляд відео Coronavirus. Знизу є переклад українською мовою, але намагайтеся слухати англійською. Письмово складіть план цього повідомлення.

2. Переходимо до граматики. Сьогодні розглянемо/повторимо Direct Speech (пряма мова). Записати в граматику.


Тут все просто, на відміну від теми Indirect Speech, вивчення якої ми почнемо наступного урока.
Пряма мова - це те, що людина говорить. Ось прямо його слова, передані точнісінько. Діалоги - це і є сама справжня пряма мова.
Phil. What blizzard? A couple of flakes!
Patrolman. Are you nuts? We’ve got a major storm moving in.
Філ: Яка буря? Пара сніжинок!
Патрульний: Ви з глузду з'їхали? На нас насувається серйозний буран!

Отже, візьмемо ті ж слова героїв фільму і зробимо три простих кроки:

1. Дієслово мови може бути будь-яким - say (говорити), tell (розповідати), whisper (шепотіти), shout(кричати), explain (пояснювати), confirm (підтверджувати), ask (питати). Але найчастіше використовується найпростіший, «повсякденний» варіант - say.
Так як ми описуємо вже минулі події, поставимо say в Past Simple. Позначаємо суб'єкт (Phil) і додаємо дієслово мови: said.
Phil said
      ↓
2) Відособили Direct Speech знаками пунктуації.Потрібно поставити кому після дієслова мовлення, щоб відокремити слова автора від слів героя. 

Phil said,
     ↓

3) Візьмемо в лапки фразу, сказану героєм. Це робимо для того, щоб було простіше візуально її виділити при читанні.


«What blizzard? A couple of flakes!», Phil said.

Пряма мова готова!



NB. Дієслово і суб'єкт можуть мінятися місцями (виключно за Вашим бажанням). Це називається інверсією. Наприклад, дієслово «said» може стояти перед суб'єктом:

«What blizzard? A couple of flakes!»said Phil.
Але якщо суб'єкт виражений займенником, то інверсія ніколи не використовується:
«Wait! Have we done this before?», she said
Пунктуація.
1. Загальне правило - ставимо кому.
2. Рідше використовується двокрапка, якщо слова автора утворюють більш-менш самостійне висловлювання (наприклад, Філ злобно сказав такі слова: «Яка буря?  Пара сніжинок!»)

3. Можуть використовуватися знак оклику, знак питання і точку, в тому випадку, якщо слова автора розділяють пряме висловлювання на дві частини

«What blizzard?» Phil asked. «A couple of flakes!».
4. Якщо суб'єкт описаний довго, декількома словами, то в словах автора використовується інверсія. Тобто, спочатку ставиться дієслово.
«Hello», said a tall intelligent-looking man in a white coat.
«Привіт», сказав високий, інтелігентного вигляду чоловік в білому пальто.

Ваше домашнє завдання.
1. Письмово складіть план до повідомлення про коронавірус.
2. Записати в граматику Direct Speech.
3. Вчити правило.

Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.

На цьому до побачення. Гарного Вам відпочинку на канікулах. Зустрінемося через тиждень на наступному онлайн уроці.





Немає коментарів:

Дописати коментар