Попередні домашні завдання від 16.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням 9 клас
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
4. Якщо в домашньому завданні є тестування, то проходимо його, а письмовий варіант не потрібно надсилати.
Тема уроку № 10-11:
«Перспективи розвитку кар’єри».
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
4. Якщо в домашньому завданні є тестування, то проходимо його, а письмовий варіант не потрібно надсилати.
Тема уроку № 10-11:
«Перспективи розвитку кар’єри».
1. Впр.3 с.176 скласти 3 речення зі словами із
рамки.
2. Впр.4 с.176 перед Вами план, з опорою на який,
необхідно описати професію Вашої мрії. Оформлюємо так, наприклад.
1. Teacher.
2. White collar.
3. School.
4. Regular.
5. 8:30 - 15:05.
і так далі.
Тема уроку №9 :
«Один день з життя…»
1. Прочитати текст «Working with animals».
2. Записати в словник слова, які позначені червоним
кольором.
3. Зіставте слова з тексту з їх поясненням .
4. Напишіть правда чи ні.
5. Зіставте 2 частини речення.
6. Доповніть факти. Напишіть по 1 слово в кожен
проміжок.
7. Зіставте і складіть речення.
8. Напишіть про роботу, яку ви хотіли б мати. Чому вона
Вам подобається? Використовуйте ці слова та фрази.
Ось приклад
Тема уроку № 7-8: «Світ професій.
Один день з життя…».
1. Впр. 5 с.167 скласти письмово три речення зі
словами/словосполученнями із рамки.
2. Впр. 3 с.170 скласти план до тексту «Один день з
життя зоолога».
3. Listening. Прослухати аудіо запис запитань. Їх буде 12, а відповідей 10 (a-j). Дві із перелічених нижче незвичайних професій ви
використаєте двічі, до двох різних запитань. Відповідь записати так: 1a), 2b)….
Саме головне, якщо назви деяких професій Вам
невідомі, знайдіть переклад у словнику.
a) Dog walkers
b) Pearl divers
c) Video game developer
d) Blackjack dealer
e) Seat filler
f) Stunt person
g) Party organizer
h) Greeting card
writer
i) Rodeo clown
j) Secret shoppers
4. Складіть топ 5 професій. Перша – найбільш бажана
для Вас, остання – найменш приваблива.
Домашнє завдання.
1. Опрацювати класну роботу.
2. Пункт 1,2,3,4 надіслати фото на Вайбер.
16/04/2020, 17/04/2020
Тема уроку № 5-6: «Світ професій».
Граматика : «Герундій Verb + ing».
1. Відгадайте, про яку професію
йдеться мова.
Who brings mails?
Who take care of our teeth?
Who helps sick people?
Who serves food in the restaurant?
Who cuts hair (man)?
Who cuts hair (woman)?
Who answers the phone and types letters?
Who counts money?
Who runs a company?
Who keeps us save from bad people?
|
Hairdresser
Doctor
Director
Postman
Policeman
Accountant
Waiter
Dentist
Barber
Secretary
|
2. Розподіліть наступні професії за типами
• a journalist • a computer programmer • a teacher • a designer •an
engineer • a manager • a politician • a mechanic • a librarian • a cook • a nurse•
a hairdresser • a factory worker • a musician
• an artist • a shop assistant •
an actor • a doctor • an economist • a painter • a gardener • a lawyer • a tax
officer •
Working with People
|
Art Professions
|
Working with Machines
|
3. Розташуйте речення так, щоб утворився діалог.
- Yes, it is so rewarding. Teaching at
high school is easier then primary. The students are less naughty.
- Most classes have about fifty students
on average.
- Is there a lot of students
in your class?
- Sometimes. I teach high school
children.
- I am a teacher in a high school.
- Do like your job?
- Hello Mr Jones, what do you do for a
living?
- A teacher? that sounds like a lot of
hard work.
4. Грамматика. Герундій. Що це таке?
Герундій утворюється від дієслова за домогою закінчення –ing. Наприклад,
learn-learning (учити-вивчення). Ці новоутворенні слова мають таке ж значення,
як і іменники.
В реченні герундій може бути
підметом. Наприклад, Learning English is useful for you.( Вивчення англійської мови для вас корисне.)
Ми використовуємо
герундій після таких дієслів.
adore,
|
keep (on) (= ‘continue’, ‘not to stop’),
|
begin
can’t help (= ‘can’t stop myself’),
|
like,
|
can’t stand,
|
look forward,
|
continue
dislike.
|
love,
|
enjoy,
|
(not) mind (= ‘(not) dislike’ ),
|
finish,
|
practise,
|
give up (= ‘stop’, for habits),
|
prefer,
|
go,
|
start
stop,
|
hate,
|
suggest,
|
Після дієслів, які позначені
блакитним кольором, можна використовувати і інфінітив (to+початкова форма
дієслова). Однак частіше використовується герундій. Наприклад, I like travelling./
I like to travel in summer.
Після дієслів, які позначені жовтим
кольором, можна використовувати і інфінітив і герундій з однаковим значенням. Наприклад:
When did you begin to learn/begin learning English?
Прийменники з герундієм.
Якщо у нас є прийменник+дієслово=лише
герундій використовуємо.
Thank you for coming.
I worry about spending
too much money.
Після прийменників before, after, since ми можемо
використати –ing форму або підмет+дієслово.
I usually watch TV before going to bed ( –ing форма).
I usually watch TV before I go to bed ( підмет+дієслово).
5. Перед Вами речення. Поясніть (письмово), чому в
кожному із них буде використано герундій. Фото 5 завдання скинути на Вайбер.Наприклад:
My parents earn their living by building houses .- ми використовуємо герундій, бо є прийменник by
1. Is travelling your hobby?
2. I’ve
always dreamt of visiting Great Britain .
3. I enjoy reading books about wonders of
the world.
4. I look
forward to hearing from you .
5. I
couldn’t help smiling when they were planning their trip.
6. You
cannot visit a museum without buying a ticket .
Домашнє завдання.
1. Опрацювати класну роботу.
2. Записати в граматику (стисло) та вивчити Герундій (обов'язково знати дієслова після яких він використовується).
3. Надіслати на Вайбер фото завдання №5
31.03.2020
Тема уроку №4:
"Шкільна радіопрограма".
Граматика: "Умовні речення нульового типу".
Tuesday, the thirty-first of March.
Classwork
If it snows,
Take a ball
When it is sunny,
Do you mind
If you drink,
If you don't water
When I get sick,
|
|
2. Шкільна радіопрограма. Подумайте, яку б радіопрограму
Ви хотіли запровадити в школі.
Орієнтовний план. Відповіді необхідно писати англійською.
Назва
Мета
Аудиторія
Ведучі
Де можна взяти обладнання.
Які рубрики запропонуєте? (Основні напрямки діяльності)
Як ви вважаєте, про що було б цікаво слухати 1-4 класам?
Як ви вважаєте, про що було б цікаво слухати 5-11 класам?
Як ви вважаєте, про що було б цікаво слухати вчителям?
Чи має бути цензура?
Учасники (кого можна запрошувати в ефір)
За та проти шкільного радіо. Якщо Ви підтримуєте цю ідею,
то напишіть чому. Якщо проти, також наведіть докази.
Ідеї
можна черпати тут http://school4.te.ua/index.php/sc-life/shkilna-radiostudiia
Домашнє завдання.
1. Пройти тестування, яке включає обидва завдання із класної роботи https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOh_IQwTG1VpfL0Vsz6OaApW1uSu4xes7Z6YY8u-QnbTj84Q/viewform
2. Вчити правило 0 Conditional, 1 Condotional.
30.03.2020
Тема уроку №3:
"Моя улюблена телепередача".
Граматика: "Умовні речення нульового та першого типів".
Monday, the thirthieth of March.
Classwork.
1. Необхідно виконати письмово всі завдання класної роботи письмово, а лише потім пройти фінальне тестування.
2. Відгадайте кросворд
Across
1. is a programme that gives you facts and
information about a serious subject, such as history, science, or social
problems .
Down
1. is a programme on television or the
radio that is intended to be entertaining or funny.
2. is a film, especially a story for
children, that is made by photographing a series of drawings of people, animals
etc, so that they seem to move.
3.
broadcasting
programmes (the news, plays, advertisements, shows, etc.) for people to watch
on their television sets
4. a paper printed and sold usually daily
or weekly with large pages, serious news, etc.
5. the process of sending and receiving
messages through the air; broadcasting programmes for people to listen to
3. З'єднайте словосполучення
1)
documentary
2)
sports
3)
latest
4)
star sign
5)
soap
|
b) opera
c) review
d) programme
e) news
f ) events
|
4. Заповніть стовпчики наступними словами (documentary, reality, chat, nature,current affairs, quiz, cookery)
SHOW
|
PROGRAMME
|
5. Подумайте, до якого жанру можна віднести кожен фільм.
Назва
|
Тип
|
“Cowboys”
“ Mickey
Mouse”
“
Dracula”
“ Funny
Faces”
“Space
station”
“Love
Story”
“Queen
Victoria”
‘’Let’s Dance”
‘’Titanic’’
|
historical
film
horror
film
musical
science-
fiction film
Western
Comedy
drama
romance
animated
cartoon
|
6. Записати в граматику.
Умовні речення ми використовуємо після сполучників
if
when
as soon as
after
before
by the time
till
until
Після цих сполучників в англійській мові майбутній час в нашому розумінні (will) не використовується. Тому, коли ви хочете сказати речення по типу "Якщо я здам іспит, то я поступлю в інститут", в українській мові обидві частини звучать в
майбутньому часі, але в англійській мові ми в тій частині речення, де стоїть «якщо» не будемо вживати
майбутній час.
Є 4 типи
умовних речень ( 0 Conditional, Conditional 1, Conditional 2, Conditional 3) і сьогодні ми з вами розглянемо
- 0 Conditional (умовні речення нульового типу)
- Conditional 1 (умовні
речення першого типу)
Тип
|
Коли використовуємо
|
Схема
|
Приклад
|
Zero Conditional
|
- закон природи
- відбувається на постійній основі
- загальновідомий факт
Тобто факти, правила, те що відбувається зі 100%
ймовірністю
|
Сполучник+ Present
Simple, Present Simple
|
Коли приходить зима (це умова), то стає холодно (це
результат). Коли йде дощ, дорога стає слизькою і небезпечною - When it rains,
the road gets slippery and
dangerous
|
Conditional 1
|
- говоримо про щось реальне
- реально віримо
- реально відбувається або може відбутися
- в теперішньому
- в майбутньому
Тобто існує велика ймовірність, що піде дощ (наприклад,
ви бачите хмари або прочитали прогноз погоди
|
Сполучник+ Present
Simple, Future Simple
|
Якщо я буду працювати старанно, я закінчу проект
вчасно. If I work hard, I will finish the project on time
|
7. Переглянте відео про 0 Conditional
8. Переглянути відео про Conditional 1 можна за посиланням Натисни тут
9. Перед Вами 8 речень, розподілить їх на колонки 1) 0 Conditional та 2) Conditional 1
Якщо погода буде гарною, ми підемо вигулювати собак у парку.
Если порезать палец ножом, он болит.
Якщо Джек вирішить переїхати до Флориди, ми його більше ніколи не побачимо.
Я прийду, якщо закінчу раніше
Снег тает, если температура поднимается выше нуля.
Морозиво розтає,
якщо ми його нагріємо.
Якщо ти не будеш
поливати рослини, вони загинуть.
Домашнє завдання.
1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSesbuBE19pTZLjO8INHHMyaaIg67LyP3XW0evmtLKQz3ZIayg/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.
Вітаю на уроці №2!
Тема: "Засоби масової інформації
в нашому житті",
в нашому житті",
"Телебачення та радіо".
1. Поглядне, які складові входять до ЗМІ.
2. Записати у словник.
Mass Media
|
СМИ
|
Printed media
|
печатные СМИ, пресса
|
A journal
|
журнал (обычно научно-популярный,
|
общественно-политический)
|
|
A magazine
|
(периодический) журнал
|
A newspaper
|
газета
|
A tabloid
|
таблоид, бульварная газета
|
An article
|
статья
|
An editorial
|
передовица, редакционная статья
|
A column
|
колонка, рубрика
|
A review
|
отзыв
|
Breaking news
|
экстренные новости
|
A news bulletin
|
выпуск новостей
|
A columnist
|
редактор раздела в газете
|
An editor
|
автор передовых статей, редактор
|
A journalist
|
журналист, корреспондент
|
A copy-editor
|
редактор текста
|
A reporter
|
репортёр; корреспондент, обозреватель
|
A paparazzi
|
папарацци
|
A newscaster
|
диктор (на радио или телевидении)
|
Censorship
|
цензура
|
Coverage
|
репортаж, освещение событий
|
A headline
|
заголовок
|
Circulation
|
тираж
|
Gossip column
|
светская хроника
|
High-profile
|
рейтинговый
|
Publicity
|
публичность, известность
|
A commercial
|
рекламный ролик
|
Readership
|
читательская аудитория
|
Gutter press / yellow journalism
|
бульварная пресса
|
Prime time
|
лучшее эфирное время, время массового просмотра
|
An anchorman = a host
|
ведущий телепрограммы
|
Airtime
|
эфирное время
|
3. Ваше завдання - узгодити слова та їхні визначення. Записуємо у вигляді, наприклад, Television #1
Television
|
1.
a paper printed and sold usually daily or
weekly with large pages, serious news, etc.;
|
Newspaper
|
2.
the process of sending and receiving messages through the air; broadcasting
programmes for people to listen to;
|
Tabloid
|
3.
a newspaper with rather small pages, many
pictures and advertisement;
|
The
Internet
|
4.
a way to communicate with your partner who
might be a thousand miles away using the computer (e-mails).
|
Radio
|
5.
broadcasting programmes (the news, plays, advertisements, shows, etc.) for
people to watch on their television sets;
|
4. Запишіть телевізійні програми з поля в порядку їх важливості. Перший - це програма, яка вам найбільше подобається, остання - програма, яка вам найменше подобається.
Comedies, cartoons, action films, talk shows, soaps,
science fiction films, adventure films, news, thrillers,
educational programmes, game shows.
|
Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.
Гарного відпочинку!
Чекаю Вас на наступному онлайн уроці після канікул.
Немає коментарів:
Дописати коментар