Учні 5 класу, вітаю Вас на уроці!
Попередні домашні завдання від 16.03.2020 та 17.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням Англійська мова 5 клас
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 та 17.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
Тема уроку 15-17: «Україна (2)».
Граматика: «Past Simple or Present Perfect».
1. В Україні існують державні (public holidays) та традиційні свята (traditional holidays).
Public
holidays – в ці дні люди мають вихідні. Наприклад, Пасха, Новий рік, День
Незалежності, День перемоги та інші.
Traditional holidays – в ці дні ми не маємо вихідних, але традиційно
полюбляємо їх святкувати. Наприклад, День святого Валентина, День святого
Миколая, День народження Т.Г.Шевченка, День гумору.
2. Прослухайте аудіо (надішлю на Вайбер) про державні (public holidays) та
традиційні свята (traditional holidays) в Україні та подумайте, які із речень True/False.
a)Christmas and St. Nicholas's Day are public holidays
in Ukraine.
b)The 24th of August is Independence Day.
c)St. Valentine's Day and Humour Day are traditional holidays.
d)On the Independence Day people cannot decorate the New
Year Tree.
3. Past
Simple.
Ми вживаємо the Past Simple Tense,
коли розповідаємо про події, які відбулися в певний час у минулому.
Ми утворюємо форму минулого часу
правильних дієслів за допомогою закінчення
-ed або ІІ колонки неправильних дієслів. Слова-маркери на позначення the
Past Simple Tense: yesterday, last (night, month, year…), ago.
4. Поставте дієслова із дужок в Past Simple.
Наприклад:
I _____ home very late yesterday. (come) - I came
home very late yesterday.
a)My Granny _____ a tasty cake for my birthday last year.
(cook)
b) She _____ in the swimming pool last Sunday. (go)
c) We _____ about his new book yesterday. (speak)
5. Present
Perfect.
6. Поставте
дієслова із дужок в Present Perfect.
a) He _____ a cup. (win)
b) We ____ the car already. (repair).
7. Різниця
між Past Simple та Present Perfect.
8. Впр.4 с.217 знайти і записати 1 речення в Past Simple та 1 в Present
Perfect.
Тема уроку № 13-14:
«Україна».
1. Записати в словник. Аудіо читання слів надішлю на Вайбер.
independence
|
незалежність
|
territory
|
територія
|
ancient
|
давній, древній
|
foreign
|
іноземний, закордонний
|
independent
|
незалежний
|
national
|
національний
|
region
|
регіон, область
|
be famous for
|
бути знаменитим чимось
|
be proud of
|
пишатися чимось
|
state
|
держава
|
washed by
|
омивається
|
2. Впр.2 с.211 продовжити 4 речення на Ваш вибір, спираючись на текст
с.210.
3. Впр.4 с.212 перекласти на українську мову третій стовпчик.
4. Впр.5 с.212-213 скласти 2 правдиві речення (True) по тексту, два
неправдиві (False). Записати, в дужках позначити правдиве це речення чи ні.
5. Використовуйте карту України (c. 211). Погодьтеся чи не погоджуйтесь.
1 Izmail is in Odesa region.
2 Kremenchuk is in Kyiv region.
3 Odesa is the capital of Ukraine.
4 Ukraine is washed by the Atlantic Ocean.
5 The colours of Ukrainian flag are orange and blue.
6. Вчити слова.
Тема уроку № 11-12:
«Велика Британія(2). Подорож».
1. Повторюємо неправильні дієслова. Частина 1.
2. Впр.1 с.198 необхідно написати дієслова в формі The Present Perfect Tense (have+дієслово+ed або
have+третя форма дієслова). Як працюємо? Беремо дієслово, шукаємо його в кінці
підручника, якщо там є, то переписуємо третю форму (тобто, це неправильне
дієслово). Якщо його там немає, то додаємо до дієслова закінчення –ed (тобто,
це правильне дієслово).
Вам потрібно написати лише 5 дієслов
to be — …
to take — …
to visit — …
to come — …
to play — …
3. Фраза "I have never..."
перекладається "Я ніколи не...". Ми використовуємо час The Present Perfect Tense (have+дієслово+ed або
have+третя форма дієслова).
Наприклад: Я ніколи не була
во Франції. - I have never been to France.
Я ніколи не читала цю книгу
раніше. - I have never read this book before.
4. Впр.5 с.200. У вас є приклад. Зробіть 2 речення на Ваш
вибір.
Have you ever...? - Ти коли-небудь ....?
Have you ever...? - Ти коли-небудь ....?
5. Впр.4 с.199 – зробити 2 питальних речення в The Present Perfect Tense.
6.
Впр.1 с.200 – в стовпчик написано 14 столиць. Знайдіть, столиці яких це країн
(оберіть 3 будь-які з перелічених).
7.
Прослухайте розповідь Джона про його тур Європою. За 14 днів він планує
побачити 14 столиць. Зараз хлопчик у Празі. Надішлю у Вайбер.
8.
Виконати Впр.2 с.201 (слухайте аудіо стільки разів, скільки Вам потрібно.
Спочатку перегляньте речення, а потім починайте прослуховувати). Діалог Джона з
матусею.
9.
Впр. 2 с.203. Чи можна Вас віднести до великого мандрівника? Давайте
перевіримо. Дайте відповіді на запитання анкети. Потім підрахуйте, скільки
балів Ви набрали (див. Key с.204). І після цього прочитайте, до якого типу ви
належите: великий мандрівник, щасливий
турист або домосід.
10.
Повторюємо неправильні дієслова. Частина 2.
13.04.2020
Тема уроку №10: «Велика Британія».
Граматика: «The Present Perfect Tense».
1. Основні географічні поняття:
GB (Great Britain) – Велика Британія.
UK ( the United Kingdom of Great Briatain and Nothern Ireland) – Об’єднане Королівство
Великої Британії та Північної Ірландії.
the British Isles – Британські острови.
2. Показую на карті
GB = England + Scotland + Wales
UK = GB + Nothern Ireland
the British Isles = GB + Ireland
3. Записати в словник. Якщо необхідно, напишіть мені, я запишу читання цих слів.
be situated
|
бути розташованим
|
call
|
називати
|
capital
|
столиця
|
consist (of)
|
складатися з
|
cross
|
хрест
|
full name
|
повна назва
|
head
|
голова (від слова головний)
|
island
|
острів
|
kingdom
|
королівство
|
look like
|
виглядати
|
made up
|
утворений з
|
part
|
частина
|
unite
|
об'єднувати
|
4. Текст про Велику Британію Впр.3 с.195 (зрозуміти текст
Вам допоможуть слова вище).
Читаю a), b)
Читаю c), d)
Читаю e), f), g)
5. Визначні місця Великої Британії, які полюбляють
відвідувати туристи.
St. Paul's Cathedral
Big Ben
London Eye
The Houses of Parliament
Winsdor Castle
Trafalgar Square
6. Граматика: «The Present Perfect Tense».
Прочитати правило с.197.
В англійській мові існує час, який називається Present Perfect. Як він утворюється?
he, she, it +допоміжне дієслово have + дієслово із закінченням –ed або третя колонка неправильних дієслів. Наприклад: He has cleaned the table (він прибрав зі стола). She has bought apples (вона купила яблука).
I, we, you, they+допоміжне дієслово has+ дієслово із закінченням – ed або третя колонка неправильних дієслів. Наприклад: I have made a cake (я спекла пиріг). My friends have visited me (мої друзі відвідали мене).
Прочитати правило с.197.
Пояснення
Утворення The Present Perfect
Tense
Питальне речення
Заперечне речення
7. Записати в граматику c.197 правило (можна без
прикладів).
Домашнє завдання.
1. Впр.3 с.195 читати. Обрати 2 абзаци і прочитати мені
по телефону.
2. Впр.4 с.196 письмово дати відповідь на 3 будь-які
запитання ( відповіді є в тексті на попередній сторінці).
3. Впр. 2 с.198 письмово утворити заперечні речення
(обрати 3 речення на Ваш вибір)
4. Пункт 2 і 3 надіслати мені на Вайбер.
07.04.2020, 08.04.2020
Тема уроку № 8-9: "Орієнтування містом №2."
Граматика: "Присвійний відмінок іменника"
1. Здогадайтесь, які слова тут зашифровані та запишить їх через кому в тому порядку, як вони подані нижче. Активна
лексика з минулого уроку.
IRAFFTC
LYRABRI
OTISUTR
ASDRORSCO
DUEIG
ASUQRE
CHCURH
ATKREM
2. Впр.3 с.184. Ви бачите дві колонки. Праворуч –
описується якесь місце. Ліворуч – назва цього місця.
1 swimming pool
2 hospital
3 park
4 zoo
5 monument
6 café
7 playground
|
a) There are a lot of animals there.
b) You can eat there.
c) You can swim there.
d) You can see tourists around it.
e) People go there to see a doctor.
f) Children play there.
g) People like walking there.
|
3. Впр. 2 с.188. Необхідно виконати лише 1, 2, 5, 7
твердження. На попередніх сторінках 186-187 є діалог. Саме в ньому і необхідно
шукати відповіді.
1 The children are
going to the
a) bank.
b) theatre.
c) museum.
2 They are going
there
a) by bus.
b) on foot.
c) by underground.
5 The science
museum is
a) next to the bank.
b) opposite the bank.
c) behind the bank.
7 Luka is an
excellent
a) police officer.
b) guide.
c) teacher.
4. Впр.5 с.192. Ліворуч – початок речення, праворуч –
його кінець. З’єднайте обидві частини, щоб утворилося речення.
We can go by bus or
Let's ask somebody
Excuse me, where is
You can't
Turn left at
Go
The museum is
It's not far
|
the science museum?
straight.
the traffic lights.
from here.
next to the bank.
on foot.
miss it.
to help us.
|
5. Присвійний відмінок іменників. Ознайомитися з
правилом.
6. Виконати вправу. Подумайте, який із варіантів буде
вірний при утворенні присвійного відмінка.
car/my friend
|
my car’s friend
my friend’s car
friend’s my car
|
uncle/Nick
|
Nick’ uncle
Nick’s uncle
uncles’ Nick
|
books/children
|
children’s books
books’ children
book’s children
|
dog/girls
|
dog’s girls
girl’s dog
girls’ dog
|
Домашнє
завдання.
1.Опрацювати класну роботу.
2. Виконати тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdeT721RJ09rEsit_3y65L8neAVphwTbxzLN304rC3dzUlStw/viewform
3. Продовжуємо вчити слова.
4. Вчити правило «Присвійний відмінок».
01.04.2020, 06.04.2020
Тема уроку № 6-7:"Орієнтування містом №1".
1. Записати в словник с.184-193
post office
|
пошта
|
church
|
церква
|
monument
|
пам'ятник
|
tourist
|
турист
|
crossroad
|
перехрестя
|
library
|
бібліотека
|
square
|
площа, квардат
|
traffic
|
дорожній рух
|
heavy traffic
|
інтенсивний
рух
|
traffic jam
|
затор
|
traffic lights
|
світлофор
|
train (або railway) station
|
залізнична
станція
|
modern
|
сучасний
|
opposite
|
протилежний, навпроти
|
to be on the side of
|
бути на
стороні чогось
|
guide
|
екскурсовод
|
science museum
|
природничий
музей
|
to look for
|
шукати
|
far from
|
далеко від
|
sell
|
продавати
|
market
|
ринок
|
2. Впр.1 с.184 відгадай назви місць.
You can eat
there. ...
|
shop
|
You can buy things there. ...
|
concert
|
You can watch films there. ...
|
café
|
You can see very old things there.
...
|
bank
|
You can keep your money there. ...
|
cinema
|
You clap your hands there when you
like the show.
|
museum
|
3. Впр.5 с.185 прочитати тескт та виконати після цього Впр.6 с.186. Необхідно зазначити правдиві чи ні твердження. Зверніть увагу на те, що вони можуть бути не дослівні.
More than five thousand people live in Krasne.
There is a train station in the centre of the
village.
Some shops and a café are on one side of the square.
The club is opposite the hotel.
People can watch films and concerts in the theatre.
The village library is in the club.
There are trees along the streets.
There are some crossings and traffic lights in the
village.
|
True
False
|
4. Для ознайомлення перед прослуховуванням аудіо Впр.4 с.189.
Ковент-Гарден це торговельно-обіднє місце світового класу, яке приваблює
любителів їжі та модниць. Гуде від хвилювання опери та театр, цей район може похвалитися
одними з найкращих напрямків для покупок та їдалень лондонського Вест-Енду. Ось фото, як виглядає він та театр, який знаходиться там.
5. Впр.4 с.189 прослухати аудіо (скину на Вайбер) і
лише після цього виконати вправу.
Covent Garden is a famous … centre in London.
There is a historic … Place here.
They sell a lot of … in Covent Garden.
After shopping you can …
It is a popular … place.
You can visit … with your friends in the evening.
|
have lunch
souvenirs
a theatre
market
tourist
meeting
|
Домашнє завдання.
1. Пройти тест (одразу після опрацювання класної работи) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOf7rLP53dJauLBoXPiP3ww5GgiSRIcogcvNNywk3bldeNxQ/viewform.
2. Вивчити нову лексику (протягом тижня).
31.03.2020
Тема уроку №5: "Краса природи"
Classwork
1. Всі завдання робимо письмово.
2. Записати в словник
the Earth
|
Земля
|
to take care (of)
|
піклуватися про
|
anywhere
|
де завгодно
|
throw trash
|
кидати сміття
|
gutter
|
жолоб, канава
|
flip-flops
|
в'єтнамки
|
all around
|
все навколо
|
completely
|
повністю
|
3. Впр.3 с.176. Дайте відповіді на запитання (2 відповіді будуть зайві).
1 Do you take care of plants and animals?
2 What do you do to keep gardens, yards and
parks clean and beautiful?
3 Can you make bird-houses?
4 Did you plant a tree anywhere?
|
I don't throw trash into the
street or gutter.
No, I can’t.
Yes, I did.
No, I didn’t.
Yes, I do.
Yes, I can.
|
4. Впр.1 с.176. Продовжіть речення
Windy days are fun because…
When the sun shines, I feel …
I love the snow because…
|
happy.
I can play snowballs and make a kite.
people can play kite.
|
5. Впр.1 с.177. Прочитай та відгадай, яку погоду описано в реченнях.
1 I'm wearing my waterproof boots
and a jacket. I can't go out without my umbrella.
2 I'm wearing flip-flops, shorts
and a top. But it doesn't help.
3 I can't go out of the house. Leaves
and papers are flying all around.
4 We are planning a picnic, but I
don't think we can go. Look at the sky — it's completely grey.
5 I can't see a thing. It's pretty
scary to be in the car.
6 The children in my street are so
happy. Soon they can make a snowman.
|
It’s foggy.
It’s cloudy.
It’s rainy.
It’s windy.
It’s snowy.
It’s hot.
|
6. Впр.3 с.177. Прослухайте аудіо (надішлю в Вайбер) та доповніть речення правильними відповідями.
Домашнє завдання
1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScKcwHTRWOGQWRz24-knLEGjwOtSmyJE6F2iUAe6RkC1gojAg/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.
3. Вчити переклад слів слова с.168 (Why, What, Where, When, Whose, Which) та
зі словника від begin до thunder.
УРОК №4
Тема: "Nature's Beauty'' (listening)
Граматика: ''Noun regular/irregular''
Наприклад, day — days boy — boys
Monday, the thirthieth of March.
1. Минулого урока ми проходили з Вами модальні дієслова. Повторіть правило та пройдіть тест на оцінку за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdokhU5l2aer4xV9SUPE8yno6DdWx5Eo62L9G_3RPqn2PyAAw/viewform
Classwork.
2.Сьогодні ми починаємо вивчати тему "Краса природи" (Nature's Beauty). Будь ласка, переглянте ще раз лексику з минулого урока.
3. Як Ви пам'ятаєте 1 рік=4 пори року=12 місяців. Давайте їх пригадаємо.
4. Впр.1 ст.172 подумайте, як би Ви відповіли на запитання 1-4 (усно).
5. Впр.2 ст.172 прочитайте текст В, перекладіть для себе (це знадобиться для фінального тестування).
6. Зробіть письмово Впр.4, ст.173. Вам необхідно доповнити речення, АЛЕ не словами із рамки праворуч.
7. Впр.2 ст.174. Прослухайте аудіо. Для цього перейдіть за посиланням Аудіо та завантажте його. Якщо не вдається, то я його перешлю в групу Вайбер.
В ньому йдеться про 4 пори року. Які саме?
В ньому йдеться про 4 пори року. Які саме?
З'єдняйте після прослуховуння. Не хвилюйтеся, якщо повідомлення викликає труднощі, намагайтеся почути ключові слова.
A
|
winter
|
B
|
spring
|
C
|
summer
|
D
|
autumn
|
8. Записати в зошит з граматики.
Для того, щоб утворити множину іменників необхідно:
Для того, щоб утворити множину іменників необхідно:
а) Додати закінчення -s .
Наприклад, book — books cat — cats
б) До іменників, що закінчуються на -s , -ss , -sh , -ch , -x, -o, додається закінчення -es.
Наприклад, bus — buses, dish — dishes, fox — foxes, dress — dresses, watch — watches, potato — potatoes
Винятки : piano — pianos, photo — photos
в) Якщо іменник закінчується на приголосний + y, то "y" перетворюється на " і " додається "-es."
Наприклад, family — families, city — cities
г) Якщо іменник закінчується на голосний + y, додається закінченя -s .
Наприклад, book — books cat — cats
б) До іменників, що закінчуються на -s , -ss , -sh , -ch , -x, -o, додається закінчення -es.
Наприклад, bus — buses, dish — dishes, fox — foxes, dress — dresses, watch — watches, potato — potatoes
Винятки : piano — pianos, photo — photos
в) Якщо іменник закінчується на приголосний + y, то "y" перетворюється на " і " додається "-es."
Наприклад, family — families, city — cities
г) Якщо іменник закінчується на голосний + y, додається закінченя -s .
д) Якщо іменник закінчується на -f , -fe, то -f змінюється на -v і додається закінчення -es; -fe → -ve + -s .
Наприклад, wolf — wolves wife — wives
е) Винятки
man — men
foot — feet
mouse — mice
woman — women
tooth — teeth
fish — fish
child — children
goose — geese
sheep — sheep
9. За необхідності можна подивитися відео, щоб закріпити правило творення множини іменників.
10. За цим посиланням можна потренуватися у правильному використанні множини іменників - Тест 1 та Тест 2. Оцінки за це не буде, тут Ви лише тренуєтесь.
Домашнє завдання.
1. Опрацювати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки засвоєння матеріалу (на оцінку)https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeW9xJp5nkC68mh5bK52fsJub_wEmzqnKIlh2Mjm_fvxoKq5Q/viewform. ВАЖЛИВО! Робіть це лише після того, як виконаєте всю класну роботу! Увага! У Вас буде лише одна спроба.
3. Вчити переклад слів сторінка 165.
УРОК №3
Wednesday, the eighteenth of March.
Classwork
Тема: "Outdoor Activities''
Граматика: ''Modality - should, must, may''
1. Спочатку пригадаємо тему про Прийменники місця (відповідають на запитання де?)
Наприклад - де? в школі, де? в горах, де? в магазині, де? на столі, де? в кишені, де? на стелі, де? у бабусі.
В англійській мові в данному випадку ми можемо вживати прийменник in, on, at. Багато пояснень з цього приводу є в групі Вайбер. Буль ласка переслухайте та перечитайте ще раз.
Сьогодні даю Вам ще один з варіантів пояснення
at for a POINT
(конкретне місце - ми точно знаємо де)
|
in for an
ENCLOSED SPACE (замкнутий простір)
|
on for a SURFACE
(на поверхні)
|
А в цій таблиці можна побачити висловлювання, які бажано запам'ятати.
2. Рекомендую вам пройти онлайн-тренажери за посиланнями Тест №1 та Тест №2 для перевірки знань. Натиснувши кнопку Check, ви побачите правильну відповідь.
3. Записати в словник (знадобиться ця лексика на наступному уроці).
begin
|
починати
|
pastime
|
проведення часу
|
розвага
|
|
melt
|
танути
|
bloom
|
цвітіння, цвісти
|
thunderstorm
|
гроза
|
thunder
|
грім
|
shade
|
тінь
|
occur
|
траплятися
|
during such
|
під час таких
|
quite scary
|
досить страшно
|
fall down
|
падати
|
flood
|
повінь
|
slowly
|
повільно
|
ice
|
лід
|
especially
|
особливо
|
below freezing
|
нижче замерзання
|
нижче нуля
|
|
protect
|
захищати
|
sunshine
|
сонячне світло
|
soil
|
грунт
|
prepare
|
підготувати
|
4. Перепочиньте. Перегляд відео про неправильні дієслова "Max the cat'' Частина 1
5. Модальні дієслова should, must, may (записати в ходит з граматики)
May
висловлює мати дозвіл
|
Must
висловлює бути зобов'язаним
|
Should
висловлює слід, слід
було б
|
Дієслово may (можу ?, можемо ?, може?) передає дозвіл можливість,
припущення. Часто застосовується для того, щоб попросити або дати дозвіл.
Приклад
She may be a good driver - Вона може бути гарним водієм.
He may already come in - Він уже може увійти
|
Самий «прямолінійний» спосіб сказати «повинен»,
«треба». Це дуже «сильний» модальне дієслово. Він використовується тільки в
теперішньому часі для
вираження заборони, наказу або зобов'язань, які потрібно виконати зараз або в
найближчому майбутньому
Приклад
You must hurry - Ти повинен поспішати.
You must obey. - Ви зобов'язані підкоритися. (У вас немає вибору, ви
зобов'язані підкоритися)
|
Should - не такий «жорсткий» дієслово, як must. На відміну від must, він
залишає можливість вибору.
Приклад
You should obey. - Ви повинні підкоритися. (Це рекомендація, але їй можна
не слідувати)
|
Домашнє завдання.
2. Записати лексику в словник
3. Записати в граматику правило.
4. Перекладіть письмово
He must go to the library.
They should buy a new computer.
We must come back at seven o’clock.
You may come back at seven o’clock.
He may visit his friends.
Should I take an umbrella?
5. Заповніть таблицю письмово. Наприклад,
Я прокидаюся (get up) о 7:00 і мені потрібно одягнути джинси та футболку.
Далі йду снідати (have breakfast), о котрій годині? що я буду снідати?
Потім я йду до школи (go school). О котрій годині? Які уроки маю?/Що мені необхідно в школі?
І так заповнити всю таблицю.
Я прокидаюся (get up) о 7:00 і мені потрібно одягнути джинси та футболку.
Далі йду снідати (have breakfast), о котрій годині? що я буду снідати?
Потім я йду до школи (go school). О котрій годині? Які уроки маю?/Що мені необхідно в школі?
І так заповнити всю таблицю.
Time
Час
|
Activity
Вид діяльності
|
What/need
Що/необхідно
|
7:00
|
get up
|
jeans, T-shirt
|
have breakfast
|
||
go to school
|
||
have lunch
|
||
have a rest (games)
|
||
home task
|
||
have dinner
|
Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.
Гарного Вам відпочинку. Зустрінемося на наступному онлайн-уроці після канікул.
Немає коментарів:
Дописати коментар