Попередні домашні завдання від 16.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням
7 клас
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
Тема уроків № 10-11 :
«Київ – столиця України. Серце столиці- Хрещатик. Захоплюючий Київ».
1. Позначте, які речення True/False.
a) Khreshchatyk Street is the symbol of Odesa.
b) The capital of Ukraine is Kyiv.
c) Ukraine is situated in the centre of Asia.
d) Its territory is 603,7 thousand square kilometres.
e) Today Ukraine is an independent country.
f) Two colours on our National Flag — yellow and purple — symbolize Ukraine's golden fields of grain under blue skies.
2. Прочитайте текст «Серце столиці» Впр.2 с.208 та складіть письмово план.
3. Знайдіть наступну інформацію, якщо не знаєте відповіді на деякі пункти, та запишіть коротко по плану. Лише факти, стисло.
1. Назва країни.
2. Населення.
3. Столиця.
4. Флаг, герб.
5. Гроші.
6. Георгафічне розташування.
7. Клімат.
8. Національність людей, які проживають на цій території.
9. Державна мова.
10. Національні страви.
11. Національний одяг.
12. Національний інструмент, танець (якщо є).
4. Ще раз перечитайте граматику із уроку №7-8 про конструкцію «So do I/ Neither do I». Дайте відповідь на наступні речення, використовуючи ці фрази.
a) We must study.
b) I do not believe that.
c) I cannot knit.
d) I like oranges.
Тема уроку №9 :
«Легенда про Київ.
Стародавній Київ: Поділ».
1. Записати в словник.
located
|
розташований
|
is derived
|
є похідним
|
founder
|
засновник
|
ancient
|
древній
|
hill
|
пагорб
|
settle
|
влаштуватися
|
in honour
|
на честь
|
erected
|
зведений
|
embankment
|
набережна
|
slope
|
схил
|
perfect protection
|
ідеальний захист
|
raids of nomad tribes
|
набіги кочових племен
|
picturesque
|
мальовничий
|
settlement
|
поселення
|
appear
|
з'являтися
|
2. Прочитайте
легенду про Київ.
Kyiv is the capital and the largest city of Ukraine,
located in the north central part of the country on the Dnipro River. The name
Kyiv is derived from the name of Kiy, one of four legendary founders of the
city.
By the ancient legend Kyiv was founded by three
brothers Kiy, Schek, Khoriv and their sister Lybid. They were surprised by the
beauty of Dnipo’s hills, stopped to settle here and called the town in honour
of the eldest brother-Kyiv. A monument to the founders was erected at the
Dnipro embankment in our days. The town’s place was chosen succesfully, the
high Dnipro’s slopes were perfect protection against the raids of nomad tribes.
Kyiv stretches for more than 20 km along the
picturesque banks of the biggest Ukrainian river — Dnipro. Its square consists
827 sq.km. The population of Kyiv is about 3 million people.
The first settlements on the territory of modern Kyiv
appeared from 15000 till 20000 year ago.
Today Kyiv is an important
industrial, scientific, educational and cultural centre of Eastern Europe.
3. Подумайте,
які речення правдиві, а які ні. Виправте помилкові речення.
Kyiv is called in honour of three brothers.
Kyiv is the smallest city in Ukraine.
Dnipro stretches for more than 20 km.
Nowadays
Kyiv is an important industrial centre of Eastern Europe.
Dnipo’s hills were
beautiful.
4. Скласти зі словами (пункт 1) три речення.
5. Стародавній
Київ: Поділ.
Знайти в інтернеті
інформацію про Поділ - один
з найцікавіших і найстародавніших районів міста Києва. За твердженням істориків, в
першій половині І тисячоліття до нашої ери тут уже існувало поселення, яке було
торговельним осередком.
Записати максимум 6 речень про нього. Лише саме основне.
Тема уроку № 7-8:
«Лондон. З історії Лондона. Музей воскових фігур мадам Тюссо».
Граматика:
«Конструкція So do I/ Neither do I».
1. Письмово
вибрати правильну відповідь Впр.3 с.190, спираючись та текст Впр.2 с.190.
2. Впр.3 с.194
письмово продовжити речення, спираючись на текст Впр.2 с.193-194. Письмово
перекласти 2 з них на Ваш вибір.
3. Конструкція So
do I/ Neither do I перекладається на українську мову «Я теж (також)». So do I використовується в стверджувальних
реченнях, Neither do I – в заперечних.
Наприклад:
- I like painting. – So do I. (- Я люблю малювати. – Я теж).
- I don’t like painting. - Neither do I. ( Я не люблю малювати. – Я теж).
Якщо у нас є
дієслова be, have, do, can, could, should, will or must, то ми використовуємо
їх замість «do» в конструкціях So do I/ Neither do I.
Наприклад:
- I can swim. – So can I. (- Я вмію плавати. – Я теж.)
- I should not watch horror films. – Neither should I. (Мені не варто дивитися фільми жахів. –
Мені також.)
4. Письмово Впр.5
с.192. Зіставити твердження з відповідями. Зробити 4 речення на Ваш вибір.
Домашнє завдання.
1. Опрацювати
класну роботу.
2. Пункт 1, 2, 4
надіслати на Вайбер.
3. Поглянте, як реалістично виглядають воскові фігури!
Вивчити текст. Коли будете готові, зателефонувати мені для перевірки. Якщо необхідно, напишіть мені, я запишу читання цього текста.
Madame Tussaud’s Waxworks Museum is the place where different figures
are made of wax. You can see realistic figures of actors,actresses, politicians,
US Presidents, writers and Royal Family. Madame Tussaud founded her museum
because she could make wax figures.
06/04/2020, 08/04/2020
Тема уроку № 5-6: "Римська Британія"
І. Написати про
відомий кінотеатр або театр України за планом. Інформацію знайти в Інтернеті.
Як приклад можна узяти Впр.4 с.152. (зробити письмово, фото роботи надіслати на
Вайбер).
1. Хто був
дизайнером.
2. Хто відкрив
його (або хто брав участь у відкритті).
3. Скільки
коштувало будівництво.
4. Скільки прем’єр
щороку відбувається.
5. Розміри
(площа/висота/довжина)
6. Інші цікаві
відомості, які Ви знайдете.
ІІ. Римська
Британія. Прочитати текст, виписати 10 незнайомих слів, перекласти та вивчити (вчити
протягом тижня).
Roman Britain
The Romans were the first to invade
Britain and came to the British Isles nearly 2000 years ago. They changed the
country. The Roman Empire made its mark on Britain, and even today, the ruins
of Roman buildings, forts, roads, and baths can be found all over Britain.
Britain was part of the Roman Empire
for almost 400 years!
By the time the Roman armies left
around 410 AD, they had established medical practice, laid the basis of
administration and law and created great public
buildings and roads. Many English words are derived from the Latin language of
the Romans.
ІІІ. Interesting
facts. Додайте свої два
(або більше) пункта до цього письмово (необхідно знайти цікаві факти про
Лондон, Велику Британію тощо). Все не потрібно переписувати, лише додати свою інформацію та надіслати мені на Вайбер.
1. The first name of London was Londinium.
2. French was the official language for about 300 years.
3. The names of the weekdays have their roots in paganism. Sunday means
Sun’s Day.
4. Monday honors the
goddess of the Moon.
5. Saturday was called "Saturn's Day", in honor of the Roman
god associated with wealth, plenty and time.
01.04.2020
Тема уроку №4: "Сміх - найкращі ліки".
Граматика: "Типи питальних речень".
Wednesday, the first of April.
Classwork.
1. Всі завдання виконати письмово та лише після цього пройти фінальне тестування.
2. Записати в словник
a funny TV show
|
кумедне телешоу
|
a theatrical performance
|
театралізоване дійство
|
a comic book
|
комікс
|
a school party
|
шкільна вечірка
|
a comedian
|
комік
|
Laughter is the best medicine
|
Сміх - найкраще ліки
|
...style interior
|
...стиль інтер'єру
|
artificial landscape
|
штучний пейзаж
|
live tree
|
живе дерево
|
allow
|
дозволяють
|
outstanding
|
видатний
|
3. Прочитати діалог
Впр.1 с.148 та виписати, що Пітеру НЕ подобається робити у вільний час.
-going to the cinema
-watching funny TV shows
-reading historical books
-reading comic books
-going to the theathre
-playing the role of a comedian
4. Прочитати текст про відомий Чапарраль Театр Впр.2 с.149 та виконати Впр.3 с.149 спираючись на прочитане.
*Загальні запитання - задається, коли потрібно прояснити
загальну картину того, що відбувається (А для чого тобі баскетбол?).
*Спеціальні запитання - задається, коли потрібно
дізнатися вже якісь деталі, конкретну інформацію (Ти коли став ходити на
баскетбол?).
*Запитання до підмета задається, коли потрібно дізнатися,
хто (що) конкретно виконує ту чи іншу дію (Тебе хто тренував?).
*Альтернативне запитання - в ньому пропонується вибір
мінімум з двох альтернатив (Секція знаходиться в спортивній школі або в
спортзалі?).
*Розділове запитання - передбачає підтвердження
зробленого припущення (Ти ж теж займався баскетболом, вірно?).
6. Ознайомитися з більш детальним поясненням щодо питальних
речень можна за посиланням https://redford.ua/5-tipov-voprosov-v-anglijskom-yazyke/
7. Розподілить ці речення згідно теоретичного матеріалу,
який Ви щойно причитали.
Did
she buy a dress or a skirt?
When did he get up? Do they like to study?
You
work, don't you?
Who
played tennis?
What
did she buy?
Why do they like to travel? Does he work or study? |
Загальне
запитання
Спеціальні запитання
Запитання до підмета
Альтернативне запитання
Розділове запитання
|
Домашнє завдання
1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку за посиланнямhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc3rjg_JjiC9Lsk3VLBS4zdZzluAUGBKZ8rAO13LoRLxlObVQ/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного виконання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу.
УВАГА!!! Не потрібно мені пересилати ваші письмові роботи. Достатньо прийти тестування, і я побачу все, що Ви зробили.
30.03.2020
Тема уроку №3: "В театрі".
Граматика: "Модальні дієслова should/shouldn't".
Classwork.
1. Прочитати огляд театральної вистави Впр.4 ст.147.
2. Скласти план цього повідомлення(письмово).
3. Ще раз переглянте лексику минулого уроку.
4. Виконайте письмово (використовуючи лексику минулого урока).
а) Лише один варіант написано вірно, виписати його
theatre teatre theartry
tickets -tiket -techit
orchestra- orkestry- orcestre
stage- steige -steiger
cirtain -curtain -curtein
b) Яка літера пропущена?
sher, acto, stals, audince, spotliht.
с) Які слова тут заховані?
emrgpoarm, eanrdc, uhrcos, tlgihs, srnycee.
5. На попередньому уроці ми почати знайомитися з такими модальнимим словами як must, need. Сьогодні дадаємо ще одне модальне дієслово should, з яким знайомилися раніше
Систематизуємо
MUST- самий «прямолінійний» спосіб сказати «повинен», «треба». Це дуже «сильний» модальне дієслово. Він використовується тільки в теперішньому часі для вираження заборони, наказу або зобов'язань, які потрібно виконати зараз або в найближчому майбутньому.
NEED використовується для вираження необхідності. Найчастіше він має таке ж значення, що
модальне дієслово must. Відмінність полягає в тому, що need - набагато м'якша і ввічлива форма повинності.
SHOULD використовується, щоб висловити пораду, рекомендацію. Часто перекладається як слід, слід було б.
6. Виконати письмово. Обрати потрібне модальне дієслово (must/mustn't, need/needn't, should/shouldn't)
I _________________ go to school from Monday to Friday.
You______ make your bed. I'll do it for you.
I __________________ do my homework.
It's late. You ______ go to bed.
You ____________________ eat more vegetables. They're good for you.
Shall I turn on the light? — No, you ______. It is still light in the room.
You ______take care of your parents.
модальне дієслово must. Відмінність полягає в тому, що need - набагато м'якша і ввічлива форма повинності.
SHOULD використовується, щоб висловити пораду, рекомендацію. Часто перекладається як слід, слід було б.
6. Виконати письмово. Обрати потрібне модальне дієслово (must/mustn't, need/needn't, should/shouldn't)
I _________________ go to school from Monday to Friday.
You______ make your bed. I'll do it for you.
I __________________ do my homework.
It's late. You ______ go to bed.
You ____________________ eat more vegetables. They're good for you.
Shall I turn on the light? — No, you ______. It is still light in the room.
You ______take care of your parents.
Домашнє завдання.
1. Виконати всю класну роботу.
2. Надіслати фото плану Впр.4 ст.147 на Вайбер.
2. Надіслати фото плану Впр.4 ст.147 на Вайбер.
3. Пройти тестування для перевірки на оцінку. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd2iwXz6oJJqtnTNfzySSMW_1B1hW-YmVmt-MZVAoQXNr_rgA/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.
4. Вивчити слова з перекладом з минулого уроку.
Любі учні, ласково прошу до уроку №2.
Тема: "Диснеївський
кінематографічний парад", "Мій візит до театру",
"Переглядаючи виставу".
Граматика "Modality
must/mustn’t, need/needn’t for (absence of) obligation".
2. Записати в словник
the lights
|
[laɪts]
|
вогні
|
the curtain
|
[ˈkɜːtn]
|
завіса
|
curtain hall
|
[hɔːl]
|
поклон, виклик на біс
|
the spotlight
|
[ˈspɒtlaɪt]
|
прожектор
|
the scenery
|
[ˈsiːnəri]
|
декорації
|
the stage
|
[steɪdʒ]
|
сцена
|
the chorus
|
[ˈkɔːrəs]
|
хор
|
a dancer
|
[ˈdɑːnsə(r)]
|
танцюрист
|
an actress
|
[ˈæktrəs]
|
акторка
|
an actor
|
[ˈæktə(r)]
|
актор
|
an orchestra
|
[ˈɔːkɪstrə]
|
оркестр
|
the audience
|
[ˈɔːdiəns]
|
аудиторія
|
a balcony
|
[ˈbælkəni]
|
балкон
|
the stalls
|
[stɔːlz]
|
партер
|
the usher
|
[ˈʌʃər]
|
білетер
|
a programme
|
[ˈprəʊɡræm]
|
програма
|
a ticket
|
[ˈtɪkɪt]
|
квиток
|
3. Прочитати текст "Theatre in Great Britain" та відповісти на запитання
Most of the famous theatres in Britain
are found in London .
There are more than fifty theatres in the West End .
Many of the shows which go on in the West End
are light comedies, but some theatres put on more serious plays. One of the England ’s
leading companies is the Royal Shakespeare Company, at the Aldwych Theatre.
There they put on new and old plays, and Shakespearean plays. The National
Theatre is also one of London ’s
most famous theatres. The building is modern, and the plays are classics and
new productions.
1. Where can you find most of the famous theatres in GB?
2. At is the name of one of the England ’s leading companies?
3. How does the National Theatre look like?
4. Записати в граматику.
MUST
Must - самий
«прямолінійний» спосіб сказати «повинен», «треба». Це дуже «сильний» модальне
дієслово. Він використовується тільки в теперішньому часі для вираження
заборони, наказу або зобов'язань, які потрібно виконати зараз або в
найближчому майбутньому
When you drive you must wear
a seatbelt. / Ти повинен пристібатися, коли водиш машину.
John must study harder if he wants to enter
the university. Джон повинен старанніше вчитися, якщо він хоче вступити до
університету.
|
NEED
Це
дієслово використовується для вираження необхідності. Найчастіше він має таке
ж значення, що модальне дієслово must. Відмінність
полягає в тому, що need - набагато
м'якша і ввічлива форма повинності.
You need to fill up with petrol. The tank is
almost empty. / Тобі потрібно заправити машину. Бак
майже порожній.
|
MUSTN’T
Must not означає наказ, жорстку форму заборони або
суворе зобов'язання
When the traffic lights are red one
mustn’t go. / Не можна переходити дорогу на червоне
світло.
Your sister mustn’t go outside without a jacket. She was ill
last week. / Твоєї сестрі не
можна виходити на вулицю без кофти. Вона хворіла на минулому тижні.
|
NEEDN’T
Означає м’яке прохання не робити щось.
You needn’t do the washing up. I’ll do it
later./ Тобі
не потрібно мити посуд. Я сама її пізніше помию.
Little Bob needn’t worry about going to the doctor. He’s
very kind./ Маленькому Бобу не
потрібно боятися йти до лікаря. Він дуже добрий.
|
5. Відео "must, have to, need to, should" дуже яскраво ілюструє вживання модальних дієслів.
На цому наш на урок завершується.
Ваше домашнє завдання.
1. Письмово. Герої Дісней
2. Письмово. Підібрати риму на українському до 5 будь-яким слов з таблиці з лексикою. Наприклад, usher - ваше, hall - пол.
3. Відповісти на запитання до тексту "Theatre in Great Britain"
Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.
Гарного Вам відпочинку. Зустрінемося на наступному онлайн уроці після канікул.
Немає коментарів:
Дописати коментар