Попередні домашні завдання від 16.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
Тема уроку № 10-11:
«Домашнє читання «Australia».
1.Прочтайте текст.
2. Обрати та обвести.
3. Виправити речення.
4. Відповісти на запитання.
5. Знайти зайве слово.
6. Заповніть таблицю, пам’ятайте, що власні назви
пишуться з великої літери.
7. Заповніть факти про вашу країну.
Тема уроку №9:
«Українські звичаї та традиції».
1. Впр.1 с.150 письмово утворити три речення на Ваш
вибір.
2. Впр. 2 с.150 письмово утворити три заперечні речення
на Ваш вибір. За необхідності можна звернутися за справкою за посиланням https://lingua-airlines.ru/kb-article/otritsatelnye-predlozheniya-v-anglijskom-yazyke-negative-sentences/ .
3. Впр.3 с.150 написати три загальних запитання (General
Questions) на Ваш вибір. За необхідності можна звернутися за справкою за
посиланням http://blog.englishvoyage.com/tipy-voprosov-v-anglijskom-yazy-ke-1-obshhie-voprosy-general-questions/ .
4.
Зробити порівняльну таблицю України із будь-якою країною на Ваш вибір.
Таблиця має містити наступну інформацію.
1. Назва країни.
2. Населення.
3. Столиця.
4. Флаг, герб.
5. Гроші.
6. Гоергафічне розташування.
7. Клімат.
8. Національність людей, які проживають на цій території.
9. Державна мова.
10. Національні страви.
11. Національний одяг.
12. Національний інструмент, танець (якщо є).
Тема уроку № 7-8: «Україна – незалежна держава.
Український народ в сучасному світі».
Граматика: «Артиклі з власними назвами».
1. Записати в словник
a square kilometre
|
квадратний кілометр
|
to border on
|
граничити
|
a peak
|
пік, вершина
|
a slope
|
схил
|
gentle
|
лагідний, пологий
|
to stretch
|
розтягнути, простиратися
|
a status
|
статус
|
due to
|
через те, що
|
resources
|
ресурси
|
oil
|
нафтта
|
coal
|
вугілля
|
rough
|
нерівний, різкий
|
2. Впр. 3 с.145 письмово. Ліворуч – слова, праворуч, їх
пояснення. Записати так 1a), 2b)…
3.
Ще раз згадаємо правило артикль the з власними
назвами. За потреби записати в граматику стисло.
***Імена людей та клички тварин вживаються без
артикля:
Paul, Mary, Fluffy
***Прізвища вживаються без артикля, але з означеним
артиклем the, якщо йдеться про сім'ю (тоді до прізвища додається закінчення s):
Smith, Green, the Greens, the Smiths
***Назви міст вживаються без артикля:
London, Lviv, New York
Виняток: the Hague
***Назви країн зазвичай вживаються без артикля:
China, France, Egypt
Виняток: the Netherlands
Якщо назва країни містить в собі загальний іменник, наприклад, kingdom, republic, federation, united то перед нею вживається означений артикль the:
the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, the Irish Republic, the United states of America
***Назви річок, морів та океанів вживаються з означеним артиклем the:
the Black sea, the Thames, the Pacific ocean
***Якщо назві озера присутнє слово lake, що буває в більшості випадків, то його назва вживається без артикля, якщо слова lake в назві озера немає, то вона вживається з артиклем the:
Lake Windermere, Lake Ontario, the Ontario, the Huron
Але: the Great Lakes (група озер)
***Назви островів
London, Lviv, New York
Виняток: the Hague
***Назви країн зазвичай вживаються без артикля:
China, France, Egypt
Виняток: the Netherlands
Якщо назва країни містить в собі загальний іменник, наприклад, kingdom, republic, federation, united то перед нею вживається означений артикль the:
the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, the Irish Republic, the United states of America
***Назви річок, морів та океанів вживаються з означеним артиклем the:
the Black sea, the Thames, the Pacific ocean
***Якщо назві озера присутнє слово lake, що буває в більшості випадків, то його назва вживається без артикля, якщо слова lake в назві озера немає, то вона вживається з артиклем the:
Lake Windermere, Lake Ontario, the Ontario, the Huron
Але: the Great Lakes (група озер)
***Назви островів
З назвами груп островів вживається означений артикль the:
the Phillipines, the Hebrides
***Назви окремих островів вживаються без артикля:
Madagaskar, Sri Lanka
the Phillipines, the Hebrides
***Назви окремих островів вживаються без артикля:
Madagaskar, Sri Lanka
***Назви гір
Назви гірських ланцюгів вживаються з означеним артиклем:
the Carpathians, the Andes, the Alps
***Назви окремих гір вживаються без артикля:
Everest, Hoverla, Mount Blanc
***Назви площ та вулиць вживаються без артикля:
Trafalgar Square, Wall Street, Oxford Street
Винятки: the High Street, the Strand
the Carpathians, the Andes, the Alps
***Назви окремих гір вживаються без артикля:
Everest, Hoverla, Mount Blanc
***Назви площ та вулиць вживаються без артикля:
Trafalgar Square, Wall Street, Oxford Street
Винятки: the High Street, the Strand
4. Переписати вставивши за потреби артикль the.
Atlantic Ocean,
Irish Republic, Black Sea, Northern Ireland, Spain,
River Danube, Hoverla, Crimean Mountains, Browns, Independence Square,
Russian Federation.
5. Впр.3 с.148 знайти правильні відповіді в тексті Впр.2
с.147. Варіанти відповіді – True, False, No answer.
Домашнє завдання.
1. Опрацювати всю класну роботу.
2. Пункт 2, 4, 5 надіслати фото вправ на
Вайбер.
3. Вивчити чотири речення. Коли будете
готові, подзвоніть мені. Якщо необхідно, напишіть мені, я зроблю аудіозапис читання.
Ukraine borders on 7 countries. The
Carpathian Mountains are characterized by flat summits and gentle slopes. The
Crimean Mountains are in the south of
Ukraine. Ukraine has over 131 rivers and 3000 lakes.
06/04/2020, 08/04/2020
Тема уроку № 5-6: "Сім чудес України.
Герграфічне положення України".
1. Сподіваюся, що Ви повторили все, що я радила. Ласкаво прошу на тестування)) за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfjD9_K_vU_iHoW7ILblhNnw40i8u-3pmoLiSDsmst7cmP75A/viewform . Обов'язково пройти тест!
2. Сім чудес України (с.140-142). Ознайомитися з переліченими краєвидами.
Додайте один свій. Що це буде? Оберіть на свій розсуд та стисло опишіть. Надішліть мені на Вайбер.
3. Географічне положення України (Впр.2 с.143).
Спираючись на текст виконати тестові завдання https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdrqyp_4vKFBkOYpJJjgANFMcgqICoc7h-_dUcZegWRV-_AwQ/viewform . Обов'язково пройти тест!
Дедлайн - п'ятниця.
01.04.2020
Тема уроку №4: "Підсумковий урок з теми "Велика Британія".
Граматика: "Indefinite
compound pronouns some/any+thing/one/where/body"
Wendesday, the first of April
1. Indefinite pronouns (Невизначені займенники в англійській мові).
Classwork
1. Indefinite pronouns (Невизначені займенники в англійській мові).
НЕОПРЕДЕЛЕННЫЕ
МЕСТОИМЕНИЯ
|
|||
Somebody
кто-то, кто-нибудь |
Someone
кто-то, кто-нибудь |
Something
что-то, что-нибудь |
Утверждения.
Вопрос, выражающий просьбу или предложение. |
Anybody
кто-нибудь, всякий, любой (никто) |
Anyone
кто-нибудь, всякий, любой (никто) |
Anything
что-нибудь, все (ничто) |
Вопросы. Утверждения.
Отрицательные предложения при отрицательной форме глагола. |
Nobody
никто |
No one
никто |
Nothing
ничто, ничего |
Отрицательные предложения при утвердительной форме глагола.
|
2. Для більш детального ознайомлення перейдіть за посиланням https://grammarway.com/ru/indefinite-pronouns
3. Основні моменти запишіть в зошит з граматики.
4. Тренажер з Indefinite Pronouns https://www.perfect-english-grammar.com/indefinite-pronouns-exercise-1.html. Тренуйтеся (тут без оцінювання), бо наступного уроку буде перевірочна з цієї теми.
5. Повторити те, що ми вивчали с.115-133 для підготовки до майбутнього тестування.
5. Повторити те, що ми вивчали с.115-133 для підготовки до майбутнього тестування.
30.03.2020
Тема уроку №3: Домашнє читання.
Тема уроку №3: Домашнє читання.
Текст"To play or not to Play".
Monday, the thirthieth of March.
Classwork.
І. Сьогодні у Вас урок домашнього читання. Задача - прочитати текст, перекласти (для себе), виконати письмові завдання, пройти тестування та отримати оцінку.
To play or not to play?
The makers of a doubtful computer game about bullying have decided to go
ahead and launch it although there are many people who are against it. In the
game players take on the role of a new student at a school and have to fight
the bullies by punching them or hitting them with a baseball bat.
Critics have said that the game supports violence, but the makers deny this
and say that, although there is violence in the game, it is just an amusing
look at school life. Besides, the violence in the game is directed against the
bullies to protect pupils who are being bullied. The makers also say
that players will learn to defend themselves against bullies.
A British politician, a former minister, says that the game might make
people react violently to bullies, which might make things more complicated and
result in injuries.
As to the parents, one half of them don’t want to see this game installed
on their children’s
computers because they worry kids become rude and excited by violence.
However, others think such a virtual experience can prepare teenagers for
possible cruelty in their future.
ІІ. Завдання до тексту зробити письмово.
1. Оберіть одне правдиве речення.
А) The makers of the computer game decided to finish it.
Б) The makers don’t pay attention to those who are against the game.
В) The makers of the computer game decided to go home and play it.
Г) Nobody likes this game.
2. Оберіть одне правдиве речення.
А) The game player is a bully.
Б) The game player is a baseball player.
В) The game player’s got a bat.
Г) The bullies hit school bats.
3. Оберіть одне правдиве речення.
А) The makers agree with everything that critics say.
Б) The makers of the game say there is no violence in it.
В) Critics support violence.
Г) The makers say the game will help to fight against bullies.
4. Оберіть одне правдиве речення.
А) A British politician thinks the game can be dangerous for people.
Б) A former minister supports this new game.
В) A former minister thinks the game is too difficult.
Г) A British politician is a former bully.
5. Оберіть одне правдиве речення.
А) Most of the parents want to install the game.
Б) Most of the parents are against the game.
В) Some parents think the game can be helpful.
Г) Some parents are sure their children are cruel.
6. Розташуйте речення в логічній послідовності.
One man says that the game might make things
more complicated.
The makers say that players will learn to protect
themselves.
They decided to go ahead and launch the game.
The makers deny that the game supports violence.
In the game players have to fight the bullies.
The parents think that their children will
become rude and excited by violence.
7. З'єднайте англійське слово з вірним перекладом на українську мову.
doubtful
|
бити кулаком
|
bullying
|
знущання
|
punch
|
насильство
|
violence
|
травма
|
injury
|
сумнівний
|
8. Напишіть своє ставлення до цієї гри. Можна кілька
слів/словосполучень/речень.
Домашнє завдання.
1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfDqKyqn5Xj5QMo0GUS1petyXXXeUZMNKgi39bkF8oeRqfVoQ/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.
Вітаю вас на уроці №2.
Сьогодні наша тема: "Життя
Британців".
Граматика "Article the
with Geographical names"
1. Я підготувала для Вас кілька цікафих фактів з життя британців та з історії країни. Буль ласка, прочитайте, ознайомтесь із лівим стовпчиком. Правий стовпчик - це поле для вашої роботи. Вам необхідно буде письмово відповісти на запитання, деяку інформацію Вам необхідно буде знайти у мережі інтернет. Вірю, що все у Вас вийде.
Britain
|
Ukraine
|
1. The English love tea more than anyone.
Per capita tea consumption in England exceeds the same indicator in Japan -
three times, in the US - twenty-two times.
|
1.What drink do Ukrainians love the most?
|
2.The world's first puzzle appeared in
England in 1769. It was invented by cartographer John Spillsbury. Initially,
the puzzle was not intended for entertainment, but for learning, and was a
map of Europe cut into individual states.
|
2.Where can you buy puzzles in Ukraine?
|
3.Englishman Philip Astley is considered to
be one of the founders of the circus in its current form
|
3.Have you ever attended any circus? At
what age?
|
4.The Cheops Pyramid was considered to be the
tallest structure on earth until 1311, when a record was broken by English
architects. Lincoln Cathedral held its first elevation until 1549, when the
storm flooded the main spire and the championship went to St. Olaf's Church
in Tallinn.
|
4.What is the tallest building in Ukraine?
|
5.The English love to laugh at themselves
as well as from the weather. Self-irony is a prominent feature of the
British.
|
5.What is the prominent feature of
Ukrainians?
|
6.The British were the first to use an
umbrella during the rain Previously, it was used solely as a sunscreen.
|
6.What do we use in the rain except the
umbrella?
|
7.London's Oxford Street is the longest shopping street in the world.
|
8.What is the longest street in Ukraine?
|
2. Подивіться відео та запишіть перелік "Top 10 Attractions of London"
3. Час для граматики ( якщо є необхідність можна законспектувати матеріал).
Теорія Definite article the
Онлайн тренажер Geographical names with and without the для самоперевірки.
Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.
Бажаю гарного відпочинку під час канікул. Зустрінемося через тиждень. Щасти Вам!
Немає коментарів:
Дописати коментар