Попередні домашні завдання від 16.03.2020 та 17.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням 6 клас
Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 та 17.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися в групі Вайбер Вашого класу.
Як працювати під час онлайн-урока?
1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер).
Тема уроку № 15-17: «Візит до Києва.
Мандрівка Києвом. Шкільні предмети».
Граматика: «Past Simple чи Past Continuous».
1. Впр.3 с.155. Завдання – прочитати діалоги Впр.2 с.155
і подумати, хто з героїв сказав наступні фрази. Записати потрібно так – a) Jane, b)Steve і так далі:
a)..... has got
good news for Ann and Dan.
b)..... asks about the plans for the
coming holidays.
c)..... asks about the means of
transport a person travelled by.
d)..... tells his friend about his
last trip.
f)..... tells his friend about the
plans for the coming holidays.
g)..... likes travelling by
underground.
2. Що зображено на малюнках?
a) Andriyivskiy Uzviz
b) the Kyiv-Pecherska Lavra
c) the Golden Gate
d) St. Sophia’s Cathedral
3. Запишіть в словник ті назви шкільних предметів, які вам незнайомі. Згадайте, що в англійській мові назви шкільних
предметів пишуться завжди з великої літери.
Mathematics або Maths
|
математика
|
Ukrainian
|
український
|
World Literature
|
зарубіжна література
|
Biology
|
біологія
|
Chemistry
|
хімія
|
Physical Education (PE)
|
фізична культура
|
Music
|
музика
|
Computer Studies або IT
|
інформатика
|
Geography
|
географія
|
History
|
історія
|
Art
|
мистецтво
|
English
|
англійський
|
Handicrafts
|
труд
|
Algebra
|
алгебра
|
Geometry
|
геометрія
|
4.
Прослухайте у Вайбері читання цих слів, та надішліть мені своє читання.
5. Напишіть шкільні предмети згідно ваших уподобань.
Першим словом буде Ваш найулюбленіший предмет, останнім – найменш улюблений.
6. The Past Simple or
the Past Continuous Tense?
7. Напишіть, який час необхідно використати в наступних
реченнях. Перекладати речення не потрібно, лише написати The Past Simple
або the Past Continuous Tense
a) Вчора мої батьки купили нове
авто.
b) Минулого літа я був на морі.
c) Я готувала салат, коли мама прийшла.
Тема уроку № 13-14: «Візит до Києва».
Граматика: «Past Simple чи Past Continuous».
1. Записати в словник.
architect
|
архітектор
|
receptions
|
прийом
|
hunting
|
полювання
|
building
|
будівля
|
office
|
офіс
|
animal
|
тварина
|
the main road
|
головна дорога
|
a road sign
|
дорожній знак
|
a pedestrian crossing
|
пішохідний перехід
|
a pavement
|
тротуар
|
the traffic lights
|
світлофори
|
an underground station sign
|
знак підземної станції
|
2. Вставити в речення слова із рамки вище.
a) An ... is a person who
plans, designs the building.
b) ... is a killing an
animal or a bird for food.
c) Fish, birds, insects,
mammals are all ... .
d) From the window of his ... the lake was clearly visible.
e) A driver must be able to
read ... ... .
f) There is a ... ... near the school.
g) Alex turned off the ... ... and drove round the car park.
3. Вчити.
Andriyivskiy Uzviz is the
city’s most artistic street.
The Golden Gate is an ancient fortification
built by Yaroslav the Wise.
Horodetskiy House is an unusual
Art Nouveau house.
Independence Square is the main
square in Kyiv, the place of national celebrations and important events.
Mariyinskiy Park is a charming
city centre park.
4. Впр.4 с.153 перегляньте текст у Впр.3 с.152. Позначте,
які речення - T (правда) або F (неправда).
5. Ознайомитися із різницею вживання Past Simple чи Past Continuous за посиланням https://enginform.com/article/past-simple-or-past-continuous .
Тема уроку № 10-12: «Києво-Печерська Лавра.
Запитуємо про напрямок».
Граматика: «The Present Perfect Tense».
1. Записати в словник.
hill
|
monk
|
dig
|
cave
|
pray
|
Excuse me. How do I get to St. Sophia’s
Cathedral?
|
Excuse me. Do you know the way to
Khreshchatyk Underground Station?
|
Excuse me. Is there a souvenir shop near
here?
|
Go
straight on.
|
Just keep going. Zoo is about five
minutes.
|
Go straight on and take the third turn
on the left.
|
Go straight on and turn right
|
It’s the second turn on the left.
|
Turn right at the museum, then left into
Myra Street , and cinema is on your right.
|
пагорб
|
чернець
|
копати
|
печера
|
молитися
|
Перепрошую.
Як дістатися до Софійського собору?
|
Перепрошую.
Чи знаєте ви шлях до станції метро "Хрещатик"?
|
Перепрошую.
Чи є поруч сувенірна крамниця?
|
Йти прямо.
|
Просто
продовжуйте йти. До зоопарку близько п’яти хвилин.
|
Ідіть
прямо далі і поверніть на третьому повороті ліворуч.
|
Йдіть
прямо і поверніть праворуч
|
Це другий поворот ліворуч.
|
Поверніть
праворуч у музея, потім ліворуч на вулицю Міра, і кінотеатр буде справа.
|
2. На с.143 перед Вами текст про Києво-Печерську Лавру
(group B). Після тексту на с.144 є п’ять запитань. Зараз я зачитаю відповіді на
запитання. Вам необхідно співвіднести запитання із відповіддю на нього і
записати
так : 1a, 2b, 3c….., де цифри – це номера запитань, а літери – це правильні відповіді на них.
a)
c)
e)
3. Граматика: «The Present Perfect Tense».
В англійській мові існує час, який називається Present Perfect. Як він утворюється?
he, she, it +допоміжне дієслово have + дієслово із закінченням –ed або третя колонка неправильних дієслів. Наприклад: He has cleaned the table (він прибрав зі стола). She has bought apples (вона купила яблука).
I, we, you, they+допоміжне дієслово has+ дієслово із закінченням – ed або третя колонка неправильних дієслів. Наприклад: I have made a cake (я спекла пиріг). My friends have visited me (мої друзі відвідали мене).
Правило записати в граматику (можна без прикладів).
Пояснення
Утворення The Present Perfect Tense
Питальне речення
Заперечне речення
4. Утворити заперечні речення (обрати 3 речення на Ваш вибір).
Example: He has already come.
He hasn’t come yet.
1 Ann has just watered the flowers.
2 Mum has already gone to her work.
3 I have already seen this film.
4 We have just taken the bus.
5 Bob has just entered the shop.
6 They have already read this book.
7 The children have made a present for their mother.
Домашнє завдання.
1. Опрацювати класну роботу.
2. Пункт 2 надіслати на Вайбер.
3. Пункт 4 надіслати на Вайбер.
4. Схематично намалювати ваш шлях від дому до
магазину/школи/парка та надіслати на Вайбер. Ось приклад.
06/04/2020, 07/04/2020, 08/04/2020
Тема уроку № 7-9: "Україна".
1. Прочитати текст про Київ.
The capital
of Ukraine is Kyiv. It
is one of
the most beautiful cities in the world. Kyiv is
located on the picturesque banks of the Dnipro River. More than three million people live there.
The streets of Kyiv are beautiful. They are lined with chestnut
trees, lime trees and poplars. The chestnut tree is a symbol of Kyiv.
Kyiv is
the political, economic,
scientific, industrial and
cultural centre of Ukraine. It has a lot of museums, art
galleries, concert halls, theatres and cinemas. They are very popular with
tourists. Kyiv is also famous for itsattractive parks.
The city has a well-developed transport system.
Many buses, minibuses, trolley-buses, trams and cars carry passengers
around the city.There is also an underground,
a railway station, an airport and a river port.
2. Скласти
план цього тексту (фото надіслати у Вайбер).
3. Ознайомитися з визначними місцями Києва. Записати їх у зошит.
St. Volodymyr Cathedral
Golden Gate
Saint Sophia’s Cathedral Complex
St. Michael Golden-Domed Cathedral
The building of the Ministry of Foreign Affairs, the former First non-classical secondary school and the monument to Princess Olga
Funicular station
Independence Square
House with Chimeras
Park Vladimirska Gorka можна переглянути як вона виглядає у відео https://www.youtube.com/watch?v=HVabovZvIHg&feature=emb_logo
Домашнє завдання.
1. Скласти план тексту (завдання 1 класної роботи)2. Пройти тест (одразу після опрацювання класної роботи і складання плану). https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScMLpn59tWO_0d5xNtGMXPkcThxp0LQ0lKafElyYpXoOhPI7w/viewform.
3. Виписати із тексту (завдання 1 класної роботи) 10 незнайомих Вам слів, перекласти їх та вивчити.
31/03/2020, 01/04/2020
Тема уроку №5-6: "Парки Лондона".
Граматика: "Past Continuous or Past Simple".
Tuesday, the thirty-first of March.
Classwork
1. Всі завдання робимо письмово.
2. Утворіть словосполучення
6. Переглянте відео «10 of the best parks and gardens in London», в якому перераховано 10 відомих парків Лондону. Випишіть
їх назви.
2. Утворіть словосполучення
1)
Trafalgar
a) Palace
2)
Nelson`s b) Ben
3)
London c) Parliament
4)
Big d) Column
5)
Tower e) Eye
6)
Buckingham f) Square
7)
Houses
of g)
Cathedral
8)
St.
Paul`s h) Bridge
3. Подивіться на малюнки та оберіть назву відомих місць
Лондона.
Trafalgar Square; Big Ben; Buckingham Palace; Tower Bridge;
the Houses of Parliament; the London Eye.
4. Доповніть
речення
1. London is ___of Great
Britain.
2. There is____ in London (the Thames).
3.There are a lot of __ over the river.
4.There is a famous __in London called Big Ben.
5.St. Paul's Cathedral is the most wonderful classical ____ in Britain.
6.In Regent's Park there is___.
Clock / the Zoo / the capital /church /bridges / a big river
Clock / the Zoo / the capital /church /bridges / a big river
5. Впр.2 с.134 «Парки Англії». Прочитайте та впорядкуйте
параграфи для побудови тексту.
7. Past Simple и
Past Continuous правила та відмінності. Прочитати матеріал https://puzzle-english.com/directory/pastsimplecont?force_ru
8. Позначити, яке
з речень буде в Past Simple, а яке в Past Continuous
1. She
(to cook) yesterday.
2. She (to cook) at three o'clock yesterday.
3.
She (to cook) from two till four yesterday.
4.
Pete (to water) flowers in the garden yesterday.
Домашнє завдання
1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdalLZzPC3AMlxvW5lNrItAfWCs4WXvEu_TdW2w6zpJ3pE69g/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного виконання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу.
30/03/2020
Тема уроку №4: "Обираємо маршрут".
Тема уроку №4: "Обираємо маршрут".
Граматика: "Markers of Past Continuous Tense".
Monday, the thirthieth of March.
Classwork.
1. Спробуйте здогадатися, як перекладаються наступні слова (за необхіності шукаємо переклад). Запишить їх в словник.
Наприклад, 1 to turn right, дивимося на малюнок 1. Що там намальовано? Так, повернути праворуч.
1 to turn right 2 to turn left 3 to go along 4 to come into
5 to go round 6 to go out of 7 on the left 8 on the right
2. Прочитати вправу 3 ст.131 та виконати письмово вправу 4 ст. 132. Ліворуч написано, що сказав або зробив герой, праворуч необхідно знайти, хто з героїв це зробив.
3. Past Continuous markers (для збільшення зображення натисніть на картинку).
Записати в зошит з граматики.
Ми вживаємо the Past Continuous Tense:
1) Коли дія тривала в певний момент у минулому.
He was swimming in the swimming pool at 6 o’clock yesterday.(Він вчора о 6 годині плавав у басейні.)
2) Коли кілька дій відбувались одночасно в минулому.
She was reading a book while he was watching TV yesterday. (Вона читала книгу, поки він вчора дивився телевізор.)
3) Коли одна дія тривала, а інша відбулась під час першої.
When they came home, Granny was baking a cake. (Коли вони прийшли додому, бабуся пекла торт.)
Схема
I, he, she, it +was + Ving
we, you, they+ were+ Ving
Слова-маркери на позначення The Past Continuous:
while (поки, в той час як), when (коли).
Ted was drinking a cup of tea while Linda was eating a cake.(Тед випивав чашку чаю, поки Лінда їла торт.)
James was walking along the street when he saw his friend.(Джеймс йшов вулицею, коли побачив свого друга.)
4. За цим посиланням Ви можете тренуватися у вживанні Past Continuous Тест . Оцінки за це не буде, тут Ви лише тренуєтесь.
Як це зробити. Візьмемо перше речення.
1) Julie________(sleep) at three o'clock.
Нам необхідно поставити дієслово "sleep" в Past Continuous. Згідно схеми (див.вище) спочатку необхідно подумати, на який займенник можна замінити Julie. Можна замінити на she (вона), бо це ім'я дівчини. Йдемо далі. Після she ми ставимо допоміжне дієслово was та додаємо до основного дієслова закінченя -ing. Вийшло "was sleeping". Ось це і записуємо в рамку. Натискаємо Check, щоб перевірити себе.
Домашнє завдання.
1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScudeyeapfbb1IddgdwvSUhir3RnLyTwhhS7ozGjf9oJqx-cQ/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.
Граматика: "Past Simple Tense".
1. Ознайомитися з 27 кращими безкоштовними музеями Лондона за посиланням
Top 27 free museums in London
2. Обрати 1 музей, який би ви бажали відвідати. Доберіть до нього 5 прикметників (відповідає на запитання який? яка? яке ?які?), які б краще за все описали це місце. Запишіть, надішліть мені на Вайбер.
3. Переходимо за посиланням Top 5 Museums to Visit | London Travel . Передивляємося ролик про найкращі 5 музеїв Лондона. Уважно слухаємо, за потреби можна читаємо титри знизу. Завдання - Запішіть та надішліть мені ці п'ять назв музеїв.
4. Для того, щоб пригадати, що таке Past Simple і як цей час утворюється, переглянте відео Минулий простий час. Past Simple
5.Ось посилання на онлайн тренажери, де ви можете тренувтися у вживанні Past Simple перший та другий . Після проходження тесту, Ви можете натиснути кнопку "Перевірити".
6. Для тих, хто шукає спосіб швидкого запам'ятовування неправильних дієслів запрошую сюди Відео 1 та Відео 2 . Задля кращого ефекту необхідно слухати кожен день. Вірю в Вас!
Ваше домашнє завдання.
1. Письмово. Написати назву музею, який ви обрали, та дібрати до нього 5 прикметників.2. Письмово. Після Top 5 Museums to Visit | London Travel , записати, про які музеї йшлася мова у відео.
Чекаю відповіді в месенджері Вайбер.
Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.
Гарного Вам всім відпочинку.
Зустрінемося онлайн вже після канікул.
Зустрінемося онлайн вже після канікул.
Якщо виникають запитання, пишіть у Viber.
Немає коментарів:
Дописати коментар