6 клас

Попередні домашні завдання від 16.03.2020 та 17.03.2020 можна подивитися за наступним посиланням 6 клас

Усі пояснення до попередніх уроків від 16.03.2020 та 17.03.2020 можна прослухати, прочитати, подивитися  в групі Вайбер Вашого класу.

Як працювати під час онлайн-урока?

1. Прочитати всю класну роботу, за потреби зробити відповідні записи в робочому зошиті/ в зошиті з граматики/ в словнику та виконати всі завдання.
2. Якщо є відео, аудіо, то його необхідно подивитися або прослухати.
3. Домашнє завдання - усні завдання з читання (за можливістю запиуємо аудіо та надсилаємо у Вайбер), письмові завдання (виконуємо в зошиті, якщо є можливість, то фотографуємо і надсилаємо мені  у Вайбер).




Тема уроку № 15-17: «Візит до Києва. 
Мандрівка Києвом. Шкільні предмети».
Граматика: «Past Simple чи Past Continuous».


1. Впр.3 с.155. Завдання – прочитати діалоги Впр.2 с.155 і подумати, хто з героїв сказав наступні фрази. Записати потрібно так – a) Jane, b)Steve і так далі:

a).....  has got good news for Ann and Dan.
b).....  asks about the plans for the coming holidays.
c).....  asks about the means of transport a person travelled by.
d).....  tells his friend about his last trip.
f).....  tells his friend about the plans for the coming holidays.
g).....  likes travelling by underground.

2. Що зображено на малюнках?

a) Andriyivskiy Uzviz
b) the Kyiv-Pecherska Lavra
c) the Golden Gate
d) St. Sophia’s Cathedral

3. Запишіть в словник ті назви шкільних предметів, які вам незнайомі. Згадайте, що в англійській мові назви шкільних предметів пишуться завжди з великої літери.


Mathematics або Maths
математика
Ukrainian 
український
World Literature 
зарубіжна література
Biology
біологія
Chemistry
хімія
Physical Education (PE) 
фізична культура
 Music 
музика
 Computer Studies або IT
інформатика
Geography 
географія
History 
історія
Art 
мистецтво
English 
англійський
Handicrafts
труд
Algebra
алгебра
Geometry
геометрія


4. Прослухайте у Вайбері читання цих слів, та надішліть мені своє читання.

5. Напишіть шкільні предмети згідно ваших уподобань. Першим словом буде Ваш найулюбленіший предмет, останнім – найменш улюблений.

6. The Past Simple or  the Past Continuous   Tense?


7. Напишіть, який час необхідно використати в наступних реченнях. Перекладати речення не потрібно, лише написати The Past Simple або  the Past Continuous   Tense
a) Вчора мої батьки купили нове авто.
b) Минулого літа я був на морі.
c) Я готувала салат, коли мама прийшла.



Тема уроку № 13-14: «Візит до Києва».
Граматика: «Past Simple чи Past Continuous».



1. Записати в словник.

architect         
архітектор
receptions
прийом
hunting
полювання
building
будівля
 office
офіс
animal
тварина
the main road
головна дорога
a road sign
дорожній знак
a pedestrian crossing
пішохідний перехід
a pavement
тротуар
the traffic lights
світлофори
an underground station sign
знак підземної станції

2. Вставити в речення слова із рамки вище.
a) An ... is a person who plans, designs the building.
b) ... is a killing an animal or a bird for food.
c) Fish, birds, insects, mammals are all ... .
d) From the window of his ... the lake was clearly visible.
e) A driver must be able to read ...  ... .
f) There is a ...  ...  near the school.
g) Alex turned off the ...  ... and drove round the car park.

3. Вчити.
Andriyivskiy Uzviz is the city’s most artistic street.
The Golden Gate is an ancient fortification built by Yaroslav the Wise.
Horodetskiy House is an unusual Art Nouveau house.
Independence Square is the main square in Kyiv, the place of national celebrations and important events.
Mariyinskiy Park is a charming city centre park.

4. Впр.4 с.153 перегляньте текст у Впр.3 с.152. Позначте, які речення - T (правда) або F (неправда).

5. Ознайомитися із різницею вживання Past Simple чи Past Continuous  за посиланням https://enginform.com/article/past-simple-or-past-continuous .





Тема уроку № 10-12: «Києво-Печерська Лавра. 

Запитуємо про напрямок».

Граматика: «The Present Perfect Tense».


1. Записати в словник.
hill
monk
dig
cave
pray
Excuse me. How do I get to St. Sophia’s Cathedral?
Excuse me. Do you know the way to Khreshchatyk Underground Station?
Excuse me. Is there a souvenir shop near here?
Go straight on.
Just keep going. Zoo is about five minutes.
Go straight on and take the third turn on the left.
Go straight on and turn right
It’s the second turn on the left.
Turn right at the museum, then left into Myra Street , and cinema is on your right.
пагорб
чернець
копати
печера
молитися
Перепрошую. Як дістатися до Софійського собору?
Перепрошую. Чи знаєте ви шлях до станції метро "Хрещатик"?
Перепрошую. Чи є поруч сувенірна крамниця?
Йти прямо.
Просто продовжуйте йти. До зоопарку близько п’яти хвилин.
Ідіть прямо далі і поверніть на третьому повороті ліворуч.
Йдіть прямо і поверніть праворуч
Це другий поворот ліворуч.
Поверніть праворуч у музея, потім ліворуч на вулицю Міра, і кінотеатр буде справа.

2. На с.143 перед Вами текст про Києво-Печерську Лавру (group B). Після тексту на с.144 є п’ять запитань. Зараз я зачитаю відповіді на запитання. Вам необхідно співвіднести запитання із відповіддю на нього і записати 
так : 1a, 2b, 3c….., де цифри – це номера запитань, а літери – це правильні відповіді на них.

a)
b)

c)
d)

e)


3. Граматика: «The Present Perfect Tense»
В англійській мові існує час, який називається Present Perfect. Як він утворюється?

hesheit +допоміжне дієслово have + дієслово із закінченням –ed або третя колонка неправильних дієслів. Наприклад: He has cleaned the table (він прибрав зі стола). She has bought apples (вона купила яблука).

Iweyouthey+допоміжне дієслово has+ дієслово із закінченням – ed або третя колонка неправильних дієслів. Наприклад: I have made a cake (я спекла пиріг). My friends have visited me (мої друзі відвідали мене).



Правило записати в граматику (можна без прикладів).

Пояснення

Утворення The Present Perfect Tense

Питальне речення

Заперечне речення


4. Утворити заперечні речення (обрати 3 речення на Ваш вибір).
Example: He has already come.
              He hasn’t come yet.
1  Ann has just watered the flowers.
2  Mum has already gone to her work.
3  I have already seen this film.
4  We have just taken the bus.
5  Bob has just entered the shop.
6  They have already read this book.
7  The children have made a present for their mother.

Домашнє завдання.
1. Опрацювати класну роботу.
2. Пункт 2 надіслати на Вайбер.
3. Пункт 4 надіслати на Вайбер.
4. Схематично намалювати ваш шлях від дому до магазину/школи/парка та надіслати на Вайбер. Ось приклад.








06/04/2020, 07/04/2020, 08/04/2020


Тема уроку № 7-9: "Україна".




1. Прочитати текст про Київ.
The capital  of  Ukraine  is  Kyiv.  It  is  one  of  the  most  beautiful cities in the world. Kyiv is located on the picturesque banks of the Dnipro River. More than three million people live there.
The streets of Kyiv are beautiful.  They are lined with chestnut trees,  lime trees and poplars.  The chestnut tree is a symbol of Kyiv.
Kyiv is  the  political,  economic,  scientific,  industrial  and  cultural centre of Ukraine. It has a lot of museums, art galleries, concert halls, theatres and cinemas. They are very popular with tourists. Kyiv is also famous for itsattractive parks.
The city has a well-developed transport system. Many buses, minibuses, trolley-buses, trams and cars carry passengers around the city.There is also an underground,  a railway station, an airport and a river port.

2. Скласти план цього тексту (фото надіслати у Вайбер).

3. Ознайомитися з визначними місцями Києва. Записати їх у зошит.

St. Volodymyr Cathedral


National Academic Theater of Opera and Ballet named after T. Shevchenko





Golden Gate



Saint Sophia’s Cathedral Complex



St. Michael Golden-Domed Cathedral


The building of the Ministry of Foreign Affairs, the former First non-classical secondary school and the monument to Princess Olga





Funicular station


National Museum of History of Ukraine





St. Andrew’s Church





Independence Square


House with Chimeras







Khreshchatyk







Kiev-Pechersk Lavra







National Museum of the History of the Great Patriotic War



Memorial of Eternal Glory to the Heroes of the Great Patriotic War




Park Vladimirska Gorka можна переглянути як вона виглядає у відео https://www.youtube.com/watch?v=HVabovZvIHg&feature=emb_logo



Домашнє завдання.
1. Скласти план тексту (завдання 1 класної роботи)
2. Пройти тест (одразу після опрацювання класної роботи і складання плану). https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScMLpn59tWO_0d5xNtGMXPkcThxp0LQ0lKafElyYpXoOhPI7w/viewform.
3. Виписати із тексту (завдання 1 класної роботи) 10 незнайомих Вам слів, перекласти їх та вивчити.




31/03/2020, 01/04/2020

Тема уроку №5-6: "Парки Лондона". 

Граматика: "Past Continuous or Past Simple".


Tuesday, the thirty-first of March.
Classwork
1. Всі завдання робимо письмово.

2. Утворіть словосполучення
1) Trafalgar                           a) Palace
2) Nelson`s                           b) Ben
3) London                              c) Parliament
4) Big                                    d) Column
5) Tower                               e) Eye
6) Buckingham                      f) Square
7) Houses of                          g) Cathedral 
8) St. Paul`s                          h) Bridge

3. Подивіться на малюнки та оберіть назву відомих місць Лондона.

Trafalgar Square; Big Ben; Buckingham Palace; Tower Bridge; the Houses of Parliament; the London Eye.

4. Доповніть речення
1. London is ___of Great Britain.
2. There is____ in London (the Thames).
3.There are a lot of __   over the river.
4.There is a famous __in London called Big Ben.
5.St. Paul's Cathedral is the most wonderful classical ____ in Britain.
6.In Regent's Park there is___.

Clock / the Zoo / the capital   /church  /bridges  / a big river

5. Впр.2 с.134 «Парки Англії». Прочитайте та впорядкуйте параграфи для побудови тексту.


6. Переглянте відео «10 of the best parks and gardens in London», в якому перераховано 10 відомих парків Лондону. Випишіть їх назви.
7. Past Simple и Past Continuous правила та відмінності. Прочитати матеріал https://puzzle-english.com/directory/pastsimplecont?force_ru

8. Позначити, яке з речень буде в Past Simple, а яке в Past Continuous
1. She (to cook) yesterday.
2. She (to cook) at three o'clock yesterday.
3. She (to cook) from two till four yesterday.
4. Pete (to water) flowers in the garden yesterday.

Домашнє завдання

1. Виконати всю класну роботу.
2. Пройти тестування для перевірки на оцінку за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdalLZzPC3AMlxvW5lNrItAfWCs4WXvEu_TdW2w6zpJ3pE69g/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного виконання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. 







30/03/2020
Тема уроку №4: "Обираємо маршрут". 

Граматика: "Markers of Past Continuous Tense".

Monday, the thirthieth of March.
Classwork.

1. Спробуйте здогадатися, як перекладаються наступні слова (за необхіності шукаємо переклад). Запишить їх в словник.

Наприклад, to turn right, дивимося на малюнок 1. Що там намальовано? Так, повернути праворуч.

to turn right  2  to turn left  3  to go along  4  to come into
5  to go round  6  to go out of  7  on the left  8  on the right  

2. Прочитати вправу 3 ст.131 та виконати письмово вправу 4 ст. 132. Ліворуч написано, що сказав або зробив герой, праворуч необхідно знайти, хто з героїв це зробив.

3. Past Continuous markers (для збільшення зображення натисніть на картинку).


Записати в зошит з граматики.

Ми вживаємо the Past Continuous Tense:
1) Коли дія тривала в певний момент у минулому.
He was swimming  in the swimming pool at 6 o’clock yesterday.(Він вчора о 6 годині плавав у басейні.)
2) Коли кілька дій відбувались одночасно в минулому.
She  was reading a book while he  was watching TV  yesterday. (Вона читала книгу, поки він вчора дивився телевізор.)
3) Коли одна дія тривала, а інша відбулась під час першої.
When they came home, Granny  was baking a cake. (Коли вони прийшли додому, бабуся пекла торт.)
Схема
I, he, she, it +was + Ving
we, you, they+ were+ Ving
Слова-маркери на позначення The Past Continuous:
while (поки, в той час як),  when (коли).
Ted  was drinking a cup of tea  while Linda  was eating a cake.(Тед випивав чашку чаю, поки Лінда їла торт.)
James  was walking  along the street  when he saw his friend.(Джеймс йшов вулицею, коли побачив свого друга.)



4. За цим посиланням Ви можете тренуватися у вживанні Past Continuous Тест . Оцінки за це не буде, тут Ви лише тренуєтесь. 

Як це зробити. Візьмемо перше речення.
1) Julie________(sleep) at three o'clock. 
Нам необхідно поставити дієслово "sleep" в Past Continuous. Згідно схеми (див.вище) спочатку необхідно подумати, на який займенник можна замінити Julie. Можна замінити на she (вона), бо це ім'я дівчини. Йдемо далі. Після she ми ставимо допоміжне дієслово was та додаємо до основного дієслова закінченя -ing. Вийшло "was sleeping". Ось це і записуємо в рамку. Натискаємо Check, щоб перевірити себе.



Домашнє завдання.

1. Виконати всю класну роботу.

2. Пройти тестування для перевірки на оцінку. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScudeyeapfbb1IddgdwvSUhir3RnLyTwhhS7ozGjf9oJqx-cQ/viewform
ВАЖЛИВО!!! Робіть це лише після повного опрацювання класної роботи, бо Ваша оцінка буде зарахована, як результат опрацювання матеріалу. Увага! У Вас буде лише одна спроба.




Тема уроку №3: "Музеї Лондона". 
Граматика: "Past Simple Tense".



1. Ознайомитися з 27 кращими безкоштовними музеями Лондона за посиланням
Top 27 free museums in London

2. Обрати 1 музей, який би ви бажали відвідати. Доберіть до нього 5 прикметників (відповідає на запитання який?  яка? яке ?які?), які б краще за все описали це місце. Запишіть, надішліть мені на Вайбер.

3. Переходимо за посиланням  Top 5 Museums to Visit | London Travel . Передивляємося ролик про найкращі 5 музеїв Лондона. Уважно слухаємо, за потреби можна читаємо титри знизу. Завдання - Запішіть та надішліть мені ці п'ять назв музеїв.

4. Для того, щоб пригадати, що таке Past Simple і як цей час утворюється, переглянте відео Минулий простий час. Past Simple

5.Ось посилання на онлайн тренажери, де ви можете тренувтися у вживанні Past Simple перший та другий . Після проходження тесту, Ви можете натиснути кнопку "Перевірити".

6. Для тих, хто шукає спосіб швидкого запам'ятовування неправильних дієслів запрошую сюди Відео 1 та Відео 2 . Задля кращого ефекту необхідно слухати кожен день. Вірю в Вас!


Ваше домашнє завдання.
1. Письмово. Написати назву музею, який ви обрали, та дібрати до нього 5 прикметників.
2. Письмово. Після  Top 5 Museums to Visit | London Travel , записати, про які музеї йшлася мова у відео.
Чекаю відповіді в месенджері Вайбер.


Увага! Всі вправи виконуємо в зошиті. Пропускаємо 2 строки, записуємо Homework без дати. Виконали. Якщо є можливість, то фотографуємо та надсилаємо мені на Вайбер для перевірки. Якщо ж у Вас немає такої можливості, то чекаємо, доки закінчиться карантин, та потім здаємо свої роботи.


Гарного Вам всім відпочинку. 
Зустрінемося онлайн вже після канікул.
Якщо виникають запитання, пишіть у Viber.


Немає коментарів:

Дописати коментар